středa 29. dubna 2020

Project Life Week 11/2020


Tento týden se spolu vrátíme na začátek karantény, respektive jak jsem si ji zaznamenala ve svém Project Life albu. 
Vybrala jsem kartičky z kolekce  Snap Shot Core Kit (Becky Higgins) a fotky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 




Na titulní kartičku (z kolekce  Snap Shot Core Kito velikosti 4x6 inch jsem nalepila pomocí ABC nadpis "KARANTENA". Protože jsem neměla dostatek stejných písmenek ani barev, rozhodla jsem se je nakombinovat s tím co bylo. Nakonec jsem narazítkovala označení týdne "week no. 11" a "twenty twenty". Roller razítkem jsem natiskla datumy a toť vše.


Nadpisy pomocí samolepící ABC jsem opakovala na obou stranách. Kartičky jsem ladila tak, aby byly modré a růžové. 


Abych tu modrou a růžovou trochu naředila, přidala jsem i kartičky s potiskem dřeva.  Ale co se nestalo.... tak, aby to pro mé oko bylo dokonalé, jedna kartička chyběla. Vzala jsem ji a na kopírce ji okopírovala. Jestli si vzpomínám dobře, tak je to za celou dobu 11 let, co Scrapbook a Project Life dělám, poprvé. Byla to prostě nouze :-D Jednoznačně to nedoporučuji, protože to pak ztrácí výhodu acid a lignin free, tj. že to není určeno k archivaci. A to je to, co já osobně od svých záznamů chci, aby vydržely co nejdéle...


Poslední dvojici kartiček, které vám zde představím jsou tzv. filler - výplňové. Neměla jsem už text, který bych psala a tak jsem spojila tyto dvě. S malou úpravou - na té vlevo jsem  pomocí samolepící ABC  upravila text...


A to je pro dnešní den vše. Přeji krásný týden,

Charlotta

 


Žádné komentáře:

Okomentovat