pondělí 20. dubna 2020

Project Life Week 20/2018

Krásný den!
Dnes se podíváme zpátky do minulosti, ale jen na fotkách, materiál je tentokrát novinkový.

Jak jsem psala v minulém článku, chtěla jsem původně z těchto papírů vytvořit velikonoční pohlednice či přání, ale s tím mne předběhla Kája s Lotkou. 
Nechala jsem si ji tedy na PL týden a protože se snažím dohnat skluz, jsem stále v roce 2018, vzala jsem si ji k ruce hned. 

A co že to je za kolekci? No přece The Herbarium od Craft Consortium.






 Texty ještě musím doplnit, ale těší mne další hotová stránka v albu.


Levou stranu jsem vložila do, pro mne neobvyklé, kapsy typu R. Jež je součástí Small Variety packu no. 4 a je to super změna, oživení alba a vyzkoušení si nového rozvržení stránky. 


Titulní kartičku jsem si poskládala ze tří potisků papíru The Herbarium a konečně jsem si také vyzkoušela, jaké to je, trhnout si do papíru, tak jak to obvykle dělá Ajka. No co Vám budu povídat, není to tak jednoduché, jak jsem si představovala a i to trhání papíru chce trochu zkušeností. 
Kraft-zlatá vlaječka je od AMY TAN z kolekce Shine On. Datumové razítko jsem tentokrát použila od Heidi Swapp a černý inkoust Jet Black od Ranger Ink. 
Bohužel se mi doma nedostávalo černých číslic na označení týdne, tak jsem si vzpomněla na Káju a její krasopis, no netroufla jsem si napsat číslici přímo na papír, tak jsem si je napsala na bílý kancelářský a ty dvě, co se mi nejvíce povedli jsem si vystřihla a nalepila pomocí pro mne nepostradatelných 3D lepících čtverečků. Podobně jsou udělané i fake listy ala AMY TAN. Když už jsem totiž měla u ruky její papírové výseky z kolekce Shine On, vypadl na mne jeden takový list, ale ve fialové a ten se mi barevně ke stránce nehodil, vytvořila jsem si tak své. Jen doufám, že to není proti autorským právům.





Amyin materiál se k této kolekci The Herbarium, dokonale hodí. Papírový výsek i samolepka dokonale vystihuje posedlost mladšího syna zaléváním a konvičkový papír byl jasný, jen jsem ho ozvláštnila třemi výstřižky, aby kartička nebyla tak plochá a dodala jí trochu dynamiky. Namalovaný věneček na bílé kartičce je také inspirován Amy, jen mne mrzí, že linky na text (ty jsem si zas půjčila od Page Evans) mi trošku utekli do kopce. Přemýšlím nad tím, že tuto kartičku namaluji znovu.


No a na co nemohu zapomenout na takřka žádné stránce? Přece na narazítkované labely od Kelly Pourkey. Fotku jsem ještě doplnila samolepkami od AMY TAN.


 Pravou stranu jsem vložila do kapsy E. A znovu trhala papíry.


A použila opět fake listy ala AMY. Ale ty kraft větvičky jsou originál :)


No a protože to byl opravdu krásný den i počasí na jedničku, použila jsem acetátový nápis opět od AMY TAN - kolekce Oh Happy Life.

A jak to děláte vy? Taky používáte materiál jak se Vám chce, nebo byste zásadně novinkovou kolekci roku 2020 použili v tom daném roce? Já to dříve řešila, ale teď si jedu v tomto feestyle a neřeším, hlavně, že si mohu odškrtnout další týden ze seznamu. A že mi jich ještě zbývá. 

A to je pro dnešek vše.

Mějte se krásně a snad si užíváte i v době koronavirové scrapování. Nám to bohužel s týmem překazilo plány na společný víkend, ale nevzdáváme to! Věříme, že už bude brzy lépe!

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat