pátek 24. dubna 2020

Album ze Šumavy - 12/2020

Dneska opět zavítáme na Šumavu. Pro mě žádná karanténa není dost dlouhá, abych v ní něco stihla dolepit, takže si ani takové cíle nedávám. Ale co si budeme povídat, všichni se v našem týmu těšíme, až album konečně dolepím ;).









Všechny stránky mají bílý základ. K tomu jsem na první stránce v kapse Designu 1 doplnila jen nádherný papír z kolekce Office Hours a stránka byla skoro hotová.


Nadpis jsem si udělala celkem malý, aby se vešel do vymezeného prostoru. Chtěla jsem se držet zelené barvy, použila jsem tedy malou abecedu Everyday Musings. Text jsem napsala do prázdného kolečka a přidala roztomilé srdíčko. Na stránce krásně vyniknou rostlinky a původní nápisy.


Přidala jsem i pár enamelek, ale dokonale mi na stránku a do jednoho kruhu pasovala samolepka z kolekce Super Cool. Fotka je podlepena zbytky papírů ze sady Moonstruck.


Navazující stránku jsem udělala ze stejného materiálu (což u mě není zvykem). Původně jsem chtěla použít pruh papíru z Office Hours jen pod fotky, ale je tak jemný a členitý, že zanikal. Proto je na celé kartičce 6x4. Kapsa je Design 2.


Opět jsem se snažila využít původní papír jak jen to šlo. Zachovala jsem nápisy i pár květin a abecedu Everyday Musings nalepila znovu do zeleného kolečka.






Další stránka v kapse v D1 mi tu lehce zaniká. Konec je kousek pod enamelkou, která mi ladí k použité samolepce. Při vymýšlení nápisu pomocí abecedy Escape The Ordinary jsem se trochu zapotila. Jednak při vzpomínce na událost, tak i zvolením vhodného nápisu (slova jako rozvod, vražda a konec se mi tak velkým písmem psát nechtěla). Stránka navíc ani nemá klasický bílý základ, protože je to druhá strana papíru z kolekce Shine On.


Na zvýraznění mé nálady jsem použila černý a oranžový papír z kolekce Shine On a jeden z kolekce Boys Fort. Potom jsem jen podlepovala a občas kousek papíru i utrhla. Na vybrání vhodné samolepky z kolekce Super Cool jsem povolala manžela, protože jedna hláška je zde lepší než druhá.


A je tu dnešní poslední stránka. Oranžový papír z kolekce Shine On byl z mých dostupných papírů nejblíže k barvě sedaček ve vlaku. Trochu jsem tím chtěla navodit atmosféru. Bílé čtvrtce jsem poničila okraj a text nalepila na zbytek podkladového papíru a udělala mu tak rámeček. Nalepila jsem i pár enamelek, aby stránka nebyla tak prázdná, přeci jen je to radostná stránka.

Hlavní fotka z pruhu je zvýrazněná podlepením a šikmou pouzicí k těm ostatním. Při lepení jsem stále váhala, zda mám dát šikmě papíry nebo fotku. Nakonec zvítězila fotka a oranžový papír sice přesahuje, ale je v linii. Potom stačila jen puffy ozdoba z kolekce Super Cool, která ladila i barevně a stránka byla hotova.



To je pro dnešek vše.

Přeji krásné tvoření a snad i hezký víkend.

Ajka


8 komentářů:

  1. Krásné Aji, tesim se na dalsi stranky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😊. Neboj, ještě jich bude celkem hooodně 😎.

      Vymazat
  2. Boží, zase! Jak to děláš? I já se těším na další stránky! A pak na celé album v reálu. A fotka Dám to! Mne opravdu pobavila:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji 😊. Inspiruji se od vás 😍. Tak jo, než se setkáme, tak ho musím dokončit 🙊. Tak ta fotka baví i nás 😄, ale v ten moment to tak vtipné nebylo. Ty vzpomínky díky fotkám jsou skvělé 😍.

      Vymazat
  3. Aji moc krásné, jako vždy 😜❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Káji ❤️❤️❤️. Se snažím, abych měla stejně krásné stránky, jako máte vy 🌟.

      Vymazat
  4. Přidávám se k holkám, máš to Ajko boží. Hlavně ta zelená stránka z Office hours v kombinaci s černobílou fotkou je top! A tvoje hlášky u fotek jsou super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Míšo 🌟. Ten papír je totiž dokonalý a tak ho stačí jen nechat vyniknout 🙂. Já je mám taky ráda, jen kdybych nebyla líná stále tahat tiskárnu, tak by jich bylo asi více. Ale nejlepší hlášky má rodinka od Káji 😄.

      Vymazat