středa 22. dubna 2020

Project Life Week 10/2020

Zpracování tohoto týdne je v poslední době jedno z mých nejoblíbenějších. A to jsem si to v počátku vůbec nemyslela. Zkombinovola jsem kartičky ze sady  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) a scrapbook papíry ze sady Office Hours

Vše jsem pak spolu s fotkami vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins).   

Titulní kartička je právě z klasického scrapbook papíru od velikosti 6x6 inch, který jsem uřízla na požadovanou velikost 4x6 inch (sada Office Hours). Papír jsem mimo razítkování datumů a označení týdne nijak nezdobila. Tím, že je tak moc barevný, by to bylo zbytečné.



Kartičky ze sady Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) jsem vybrala ty, které jsou převážně bílé s něco málo barevným zdobením. Kartičku vlevo s etiketou "DOCUMENTED" jsem nařízla a přilepila pernamentku na hokej. Na druhou kartičku s předem natištěným, žlutým zdobením jsem nalepila pomocí ABC samolepek nadpis "FUN". Tyto ABC samolepky  od Amy Tan jsou hodně staré a proto se už nevyrábí. 


Kartička s nápisem "CUTE" je součástí sady  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) a  ABC samolepky se k ní skvěle hodí. Tady jsem nalepila nápis "DAY" a doplnila ho razítkem "you+me". Toto razítko od Ali Edwards je bohužel v ČR nedostupné, ale dá se jednoduše seskládat z ABC razítek. Jiná razítka od Ali Edwards, ale v e-shopu Scrapylife také nabízíme. 


Další kombinace ABC samolepek a ABC razítek.


To je celé mé dnešní představení a přeji hezký týden,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat