pondělí 13. dubna 2020

Výlet do Zoo Děčín

Hezké pondělní ráno,
ve svém březnovém příspěvku s názvem Project life ze starších zásob jsem Vám ukazovala, jak jsem zpracovala náš výlet do Děčína. Když jsem tento příspěvek dodělala, zůstaly mi ještě plánek a vstupenka z místní zoo. Nechala jsem si je mezi věcmi s tím, že jsem je nepoužila a časem je prostě vyhodím. Po měsíci jsem šla tvořit příspěvek pro tento článek a narazila jsem na vstupenku a plánek. Vytiskla jsem si fotky, udělala jsem úvodní stránku z výletu do Zoo Děčín a když jsem si z alba chtěla vyndat velkou 30x30 kapsu, tak jsem zjistila, že výlet do Zoo Děčín už v albu mám.... No ale bylo mi líto vyhodit úvodní stránku a tak jsem si ve velkém formátu vytiskla fotografii, která se mi ze zoo líbila a zpracovala jsem jí samostatně na velkou stranu....

Vybrala jsem si kolekci Adventure awaits od Echo park, která se k výletu do zoo hezky hodí.



Na úvodní stranu jsem využila plánek i vstupenku, které jsme podlepila stejným kostkovaným papírem a pak je nalepila na 30x30 papír z této kolekce. Kromě celých papírů je v sadě ještě pár papírů s různími nápisy a nebo také kartičkami k vystřižení. Vystřihla jsem si pruh s nápisem Sometimes it's the little things that take up the most room in your heart (mám nápisy tohohle typu ráda) a podlepila ho stejným kostkovaným papírem jako vstupenku a mapku.




Kromě toho jsem si na dozdobení na Big shotu vyřezala lístečky a větvičky (použila jsem na to opět papíry Adventure awaits) a použila jsem také barevně sladěné enamelky ze stejné kolekce.


Na druhou stranu jsem použila jako základ bílou čtvrtku velikosti 30x30 - fotku jsem měla poměrně tmavou, tak jsem potřebovala jako podklad barvu, na které by fotka vynikla. Zároveň jsme ale chtěla nechat u fotky bílý ráměček a tak jsem ještě podlepila i fotku, tentokrát tmavým papírem u kterého jsem "ničičem papíru" poupravila okraje.



Stejně jako u první strany jsem k dozdobení použila vystřižený pruh papíru - tentorkát s nápisem Little explorer, který jsem podlepila světlejším papírem ze stejné sady.



Kromě papírů a enamelek patří ke kolekci Adventure awaits ještě samolepící ozdoby, ze kterých jsem tentorkát použila nápisy Explore a Adventure a společně s kytkami, zvířátky a lístky vyřezanými na Big shot jsme jimi dozdobila stránku.

Mám teď sice v albu tuhle událost dvakrát, ale nevadí mi to. A o tom, že si nepamatuji, co jsem dělala před měsícem, raději nebudu přemýšlet :-D

Doufám, že prožíváte klidné Velikonoce a těším se brzy "napočtenou"

Kája




Žádné komentáře:

Okomentovat