středa 8. dubna 2020

Album ze Šumavy - 10/2020


Dneska se tu trochu rozšoupnu a ukáži vám více než jen jednu/dvě stránky do našeho alba 6x8 z dovolené. Kde jinde než na Šumavě :) (aneb stále nekončím a jsem spíše na začátku - nedejbože kdybychom tam jeli i letos, to bych snad lepila celý život). 

Při tvorbě poslední velké stránky se mi moc líbilo trhání papíru a následné kolážování. Rozhodla jsem se tak udělat úvodní stránky k jednotlivým dnům. Všechny mají bílý základ a jsou v nedělených kapsách 6x8.

První stránka je pro mě hodně zvláštní. Jednotlivé papíry se mi líbí, ale původní představa byla jiná. Nejprve jsem si na kancelářský papír narýsovala čáry a potom do nich lepila natrhané papíry. Začala jsem s tmavými a zakončovala krásnými kousky s motivy květin. Proužky šly původně šikmě, ale nebylo to ono, tak jsem to narovnala.


Papíry jsou ze sady Auburn Lane a přidala jsem zbytek, který mi zbyl z nějaké kolekce od Pinkfresh. Každý den jsem se snažila vystihnout jedním heslem. Abeceda je zde Merry Day. Je trochu zvláštní, ale hezká a dobře se s ní lepí. Dále jsem přidala ještě malinký nápis pomocí razítek Elle's a černého StazOnu.

A málem jsem zapomněla. Chtěla jsem mít bílé pruhy pod světlým papírem. Tak jsem si opět z kancelářského papíru nařezala širší proužky, které jsem zmuchlala a po roztažení nalepila mezi černé papíry a teprve na ně jsem potom lepila.



Od trhání jsem si chtěla dát trochu pauzu, tak jsem si nařezala tenké proužky z papírů Joyful Day. Potom stačilo si je přes sebe přeskládat, jakmile se mi výsledek líbil, tak jsem si proužky přelepila washi páskou (je lepší si ji nejprve nalepit třeba na tričko).

Nápis jsem nalepila pomocí úžasné abecedy Joyful Day. Až teď jsem si všimla, že jsem použila materiál z jedné kolekce. Den je natištěný miniArchivalem a abecedou Riley's.


Tohle je jedna z mých oblíbených stránek. Jen je škoda, že se mi nepovedlo lépe vyfotit krásnou abecedu Just A Little Lovely. Papíry jsou z kolekce Case Of The Blahs. Proužky mají stejnou velikost v horní i dolní části.


Ten černobílý papír s motivem větviček je prostě nejlepší.



Na čtvrté stránce jsem se vrátila k trhání na papíru na maličko kousky. Tentokrát jsem použila modré papíry ze stařičké kolekce Baby Boy.




Opět jsem nakombinovala abecedu Joyful Day a Riley's.


A je tu poslední stránka. Myslím, že je nejkrásnější.




Papíry jsou z kolekce Joyful Day a jen jsem je doplnila o proužky z Case Of The Blahs. A aby mi nezanikly, tak jsem jejich konce ještě začernila StazOnem (jen pozor, ať si neušpiníte prsty a od nich i papíry).


Jako hlavní jsem zvolila papír s motivy květinových věnečků, protože jsem nevěděla, kam jinam by se hodil. Tady se vyjímá krásně. Okraje jsem si ještě trochu poničila, aby vše nebylo tak ostré. Papír jsem si nařezala tak, abych měla vždy hezký hlavní motiv. 


Trhání je tedy pro dnešek konec. Příště tu bude opět kartičkový Project Life.

Přeji hodně dobré nálady a krásné tvoření.

Ajka


2 komentáře: