pondělí 6. dubna 2020

Project Life Week 21/2018

Krásný den Vám přeji!
Původně jsem Vám chtěla udělat příspěvek s Velikonočními pohlednicemi, ale to už mě převálcovala Kája i Lotka.
V minulém článku jsem Vám ukázala novinkovou stránku tento týden to bude pro změnu vykopávka.  
Určitě všichni máte, nebo alespoň znáte, PL kartičky Midnight Edition Becky Higgins designované od úžasné Liz Tamanaha. 
Jestli se nepletu, tak tahle sada vznikla v roce 2012 a kdyby neměla kulaté rohy, je to pořád pecka a určitě by byla jednou z nejžádanějších kolekcí i nyní.
Ale doplnila jsem ji i o pár novějších materiálů.




Levou stranu jsem vložila do kapsy s designem E. Kartičky 6x6 jsem si tak řízla ze čtvrtek z kolekce Midnight, ale věřím, že šikovné ruce by si je dovedli vyrobit sami.
Titulní kartičku jsem si slepila ze čtvrtky a výřezů PL kartiček. Datum stejně jako číslo týdne jsem si natiskla černou razítkovací barvou od Ali E, od níž je i samolepka černobílé šipky.


Kraft srdíčko jsem si vystřihla z PL kartičky a doplnila o razítko Love od Amy Tan.


Další kartičku jsem ozvláštnila vystřihnutými tečkami ze čtvrtky i PL kartičky, jež jsem některé podlepila 3D samolepícími čtverečky. Malé černé pruhované srdíčko je opět od Ali E.


Pravou stranu jsem vložila do "áčkové" kapsy a snažila se o krasopis:)  Mnoo, doufám, že tu snahu vidíte, ale do krasopisu to má opravdu hoodně daleko.


Šedý puntík a použití srdíčka od Amy Tan mě navedlo na myšlenku, že mám vlastně někde ještě hodně staré textové samolepky, no chvilku jsem hledala, ale našla :)


Takže jsem ji pak i použila na výplňové kartičce spolu se samolepkami od Ali E. A když se zatáhne za horní  štítek, dá se kartička vysunout a pod ní je skrytý journaling.

A to je vše přátelé, tedy pro dnešek.
Přeji Vám i Vašim blízkým mnoho zdraví a mnoho psychických sil, ty jsou myslím v této době dost potřeba, zvlášt pokud pracujete z domova a ještě u toho hlídáte či učíte děti :) Ale věřím, že to bude brzy za námi, ale než se tak stane, že stihneme aspoň trochu stáhnout ten PL skluz a dopilovat krasopis. I když v mém případě si myslím, že ani dva roky karantény by mi k tomu nepomohli :)

Mějte se krásně a za 14 dní se těším.

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat