pátek 3. dubna 2020

Velikonoční přání

Ikdyž se to počasím nezdá, jaro je tu a Velikonoce se kvapem blíží. Při posledním naskladňování jsem do e-shopu Scrapylife přidala nádherné sady papírů od Craft Consortium.     

V současné situaci, kdy Velikonoce budeme muset trávit v soukromí a ne společnými oslavami, jsem se rozhodla, že i já, vytvořím pár velikonočních přání.  Nejsem moc zručná a tak jsou jen jednoduchá a rychlá. 



Vzala jsem si bílé scrapbook čvtrtky na základy přáníček a vybrala si papíry Farm Meadow o velikosti 6x6 inch. Na některé tvary jsem na vyřezávání použila Sizzix (vyřezávací strojek). Stejně tak jdou ale všechny tvary, které jsem použila vystříhnout ručně.


U prvního obdélníkového základu přáníčka z bílé scrapbook čvtrtky jsem přední stranu ořízla vlnovkou. Několik motýlů z papírů Farm Meadow a některé z pauzovacího papíru (pergamenu) jsem na sebe navrstvila a přilepila k základu přání. 

Aby nebylo přání úplně holé, nalepila jsem ke hřbetu proužek stejného papíru, který jsem použila na motýlky.

Text i velikonoční nebo jarní nadpis napíšu až těsně před posíláním.





Druhé přání vychází ze stejného základu a tj. vyřezaní motýli papíru Farm Meadow. Jen s tím rozdílem, že jsem použila i ten vzorovaný papír, který jsem nalepila na základ přáníčka z bílé scrapbook čvtrtky. Ještě před nalepením jsem kartičku omotala provázky. 

Do vzniklých otvorů po výřezech jsem nalepila motýly a toť vše. Rychlé a jednoduché, přesně tak, jak to zvládám.


Přání s vajíčky (ovály) bylo snad ještě jednodušší než to předchozí. 

Když se pozorně zadíváte, zjistíte, že to nejsou tvary vajíček, ale oválů. Neměla jsem žádný tvar, který bych obkreslila a nechtělo se mi nic tisknout z internetu a pak složitě..., vždyť víte... :-) 

Na základ přáníčka z bílé scrapbook čvtrtky ostřižený tvarovacíma nůžkama (nebo se dá i koupit), jsem nalepila čtverec z pauzovacího papíru (pergamenu) s omotaným přírodním lýkem.

Lepidlo, které jsem nanesla na všechny vrstvy jsem zakryla ručně vystřiženými vajičky (ovály) papíru Farm Meadow


Poslední přáníčko je opět na základu z bílé scrapbook čvtrtky ostřižený tvarovacíma nůžkama (nebo se dá i koupit). 

V tomto případě jsem navrch nalepila žlutou podkladovou čtvrtku a na ni vzorovaný papír s výřezy květů. 

Květy jsem pak nalepila do volných žlutých míst a ozdobila samolepícími kamínky


Na focení jsem tematicky využila prostor zahrady mých rodičů. Hned po tom, co roztál sníh... :-)




Přeji krásný čas v tomto nelehkém období, kterým si všichni procházíme. 

Buďme zdraví,

Charlotta



4 komentáře: