pondělí 27. dubna 2020

Dubnové stránky do velkého alba

Hezké pondělní ráno,
dnes pro Vás mám dvě úplně odlišné stránky. Jedna je velká 30x30 a laděná spíše do neutrálních tmavších barev. Druhá je kapsičková, jarní, veselá, velikonoční. 
Dnes jsem si zrovna říkala, že od začátku roku 2020 mám v albu jen jednu vyloženě veselou stránku (v článku jí můžete vidět tady) a tak jsem ráda, že přišly Velikonoce a na ty ani nešlo použít jiné než veselé barvy.
Na velkou stranu jsem využila kapsu 30x30 od Becky Higgins a jako podklad bílou 30x30 čtvrtku.


 
Nepoužila jsem tentokrát pouze jednu kolekci papírů, ale kombinovala jsem 6x6 velké papíry z kolekce Summer adventure od Echo park a kolekce Poolside od Fancy pants Design. Tyto papíry jsme na okrajích "poničila" ničičem papíru, což jsme použila i v mém posledním příspěvku zde. Tento efekt se mi zalíbil a teď ho ráda používám skoro všude :-D



Abych věděla, kdy jsme na náš cyklovýlet vyrazili, natiskla jsem na vysačku (z papírových ozdob kolekce Go now go od Shimelle) datum - razítky ze sady Pick me up od Pink Paisley a modrý razítkovacím polštářkem Archival z jedné z mini sad, kterých je nepřeberný výběr. Dala jsem si takové předsevzetí, že musím víc používat razítka. Vidím je často u holek z design teamu a mám výčitky, že mi doma jen leží....tak teď už nebudou :-)



V posledních novinkách jsem si vyhlídla krásnou abecedu od Heidi Swapp Honey and spice, tato abeceda má menší i větší písmena, takže je použitelná tam kde potřebujete jak velký tak i malý nápis. Já tady zkombinovala různé velikosti písmenek.



A tady už je celá stránka, dozdobená ještě ozdobami z různých kolekcí. Z kolekce  Go now go jsem využila například acetátový strom (žlutý), u kterého jsem měla docela problém, jak ho na papír přilepit. Zkusila jsem po obvodu aplikovat Glossy lepidlo, ale po přimáčknutí na podkladový papír se mi vytvořily pod stromečkem mapy. Nakonec jsem ho musela opatrně sundat a lepidlo nanést po celém stromečku a přilepit. Máte nějaký "fígl" jak lepit tyto acetátové uzdoby, aby lepidlo nebylo vidět?


Na druhou stránku jsem využila kapsu typu A od Becky Higgins
Narozdíl od první stránky, na kterou jsem použila různé kolekce, je tato stránka pouze z kolekce Oh happy day od Carta Bella.


Na titulní kartičku jsem kromě papírů Oh happy day (podkladový i výřez s kytičkami) využila opět razítkovací abecedu  Pick me up od Pink Paislee a razítkovací polštářek z mini sady Archival polštářků. Doplnika jsem také samolepkami Oh happy day.




Aby to téhle stránce nebylo líto, použila jsem také "ničič" papíru a "poničila jsem výřezy s textem, které jsem pak nalepila na 3x4 kartičky vytvořené z 6x6 papírů Oh happy day.



A tady je celá stránka, dozdobená ještě samolepkami z kolekce Oh happy day.

Doufám, že se Vám moje stránky líbily a těším se zase brzy "napočtenou"
Kája





Žádné komentáře:

Okomentovat