středa 15. dubna 2020

Project Life Week 6/2020

V dnešním příspěvku se vydáme do týdne z počátku roku 2020. Vzhledem k tomu, že jsem v tom týdnu odjížděla na dovolenou, zpracovala jsem ho až nyní, 8 týdnů po. V době, kdy je celý národ v karanténě a většina z nás má trochu "více času na své koníčky". Udělala jsem si maraton a zpracovala šest Project Life týdnů najednou.
Použila jsem kartičky z kolekce  Snap Shot Core Kit s květinovými vzory a to hlavně proto, že v tom týdnu měla moje mamka "kulaté" narozeniny a tak se mi to tématicky hodilo. 

Titulku jsem sestavila hned ze dvou těchto kartiček o velikosti 4x6 inch a 3x4 inch. Na označení týdne jsem použila sadu razítek - doplnila jsem "WEEK NO.", číslo "6", měsíc "february" a "TWENTY TWENTY". Roller razítkem jsem natiskla datumy. Protože jsem chtěla použít i nějakou washi pásku (Amy Tangerine) ze svých zásob, vybrala jsem si tu s foťáčky. Jednotlivě jsem je nastříhala a nalepila, tam kde jsem potřebovala. Nakonec jsem ještě nalepila puffy samolepku kytky Stay Sweet Mini Puffy (Amy Tangerine).


V tomto týdnu jsem měla hodně fotek a tak jsem se rozhodla, že využiji rozdělení jedné z kartiček, přidám čísla razítky, nalepím další foťáčky z washi pásku (Amy Tangerine) a nadepíšu nadpisy rukou. Opět jsem doplnila puffy samolepku kytky Stay Sweet Mini Puffy (Amy Tangerine).


Pravou stranu tohoto týdne jsem celou věnovala oslavě mamky kulatých narozenin a tak jsem k tomu vytvořila i titulní kartičku. Pomocí samolepící abecedy jsem udělala nadpis a  opět přidala číslo razítkem, nalepila foťáček z washi pásky (Amy Tangerine) a nadepsala podnadpis rukou. Puffy samolepka kytky Stay Sweet Mini Puffy (Amy Tangerine) nemohla chybět.


Tím, že si tato událost vyžadovala víc prostoru na text, přidala jsem další kartičky z kolekce  Snap Shot Core Kit s květinovým vzorem a doplnila nadpis "love" pomocí samolepící abecedy 


Přeji krásný týden a pevné zdraví,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat