pátek 17. dubna 2020

Project life album - 11/2020



Pro dnešní článek jsem si rozdala kartičky z kolekce September Skies. Tak trochu jsem se vrátila k začátku a zdobila minimálně. Vlastně jen abecedami. Tak jdeme se na to kouknout.






Jak jsem se letos rozhodla, tak jsem si na první stránku v kapse typu N rozdala 20 kartiček kolekce September Skies.


Na první kartičky jsem jen nalepila fotky a dostala se k třetí kartičce, kde jsem využila původné text. Potom jsem nalepila tmavě modrou abecedu The Mix No. 2 a doplnila informační text. U té poslední v řaděv jsem jen fotku ještě podlepila kouskem jiné zelené kartičky a opět přidala vlastní text.


V prostřední části opět dominuje modrá abeceda. Fotky jsem vždy podlepila kartičkou a druhá kartička je složena ze dvou kartiček, které popisují vždy fotky, ke kterým směřují. Opět jsem využila i původní text.


Z jedné kartičky jsem si vystřihla nápis, který jsem si podlepila kouskem další. Původně to je nápis s šipečkou, proto je tam ten hezký barevný přechod. Korunu jsem podlepila proužkem kartičky, která mi aspoň barevně pasovala k abecedě a karičky už docházely...


Poslední kartička této stránky je trochu jiná. Na fotce je spíše moje záležitost a tak jsem si ji i takto odlišila. Jelikož je tmavá, použila jsem na ni broskvovou abecedu The Mix No. 2.



Druhá stránka je v kapse Sn@p! od Simple Stories. Rozdala jsem si na ní nových 20 kartiček a šlo se lepit


Nějak neumím používat velké kartičky, proto tu mám jen jednu. K fotce potom stačilo přidat jen zelenou abecedu ze sešítku Color Fresh.


Na stránce se občas vyskytují i krásné puffy ozdoby, které bych si měla doplnit. Opět jsem použila původní kartičku a doplnila text. Pod další fotku jsem si nalepila růžovou kartičku, ze které jsem odstřihla nápis. Nový nápis jsem si vytvořila z úžasné černé abecedy Sticko.


Opět jsem si spojila dvě kartičky. Fotka je nalepena přes ně a přesahuje je. A povedlo se mi hned na první pokus krásně vycentrovat nadpis (což se mi asi už nikdy nepodaří)... Vidíte jak krásně mi ladí kartička a ozdoba s kartáčky?


A teď něco zvláštního. Celá stránka má ostré rohy (oblé jsem seřízla na řezačce), ale na posledních velkých kartičkách jsem použila část kartičky s nápisem, které se musí nechat zaoblené. Proto jsem na první kartičce ponechala i květinovou kartičku zaoblenou. Pod fotkou však není celá, jen proužky. Zároveň má takto i šířku stejnou s fotkami. Opět jsem použila černou abecedu Sticko.


U druhé jsem si mohla dovolit opět ostré rohy, protže kartičkový nápis je uprostřed. V levém dolním rohu je vidět spojení dvou puffy samolepek. Jakou další sadu z e-shopu byste mi doporučili? Za tento tip děkuji naší Míše :) .

Co říkáte na toto základní tvoření? Mně se moc líbí a tvoření si s kartičkami užívám.

Přeji vám krásný víkend a krásné tvoření.

Ajka

2 komentáře:

  1. To jsem ráda, Ajko, že se ti puffy líbí:)Já jsem se zase inspirovala tebou a vytvořila si deníček na knihy přečtené v rámci, mnou trochu upravené, knižní výzvy. Zdravím do Prahy a přeju hlavně zdraví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou roztomilé a nebýt tebe, tak by mi unikly. Jee, to jsem ráda a těším se, že mi predas nějaké tipy, až se zase uvidíme 😊.

      Vymazat