pátek 10. dubna 2020

Project Life Week 05/2020

Dnes jsem tu s dalším příspěvkem a opět jsem se pustila do takové trochu "divočiny", tedy alespoň pro mě. 

Již v jednom z předchozích týdnů, jsem použila tuto sytě oranžovou kartičku s výrazným textem, tak jsem si tentokrát řekla, proč ne znovu. :-)
Dnes té oranžové bude o poznání víc.... Použila jsem kartičky z kolekce  Project 52 Rad Core Kit a fotky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 

Titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem uřízla z bílé scrapbook čtvrtky, na kterou jsem nalepila část oranžové kartičky z kolekce  Project 52 Rad Core Kit. Po jejích stranách jsem nalepila své oblíbené Word (slova) samolepky
Nakonec jsem použila sadu razítek - doplnila jsem "WEEK NO.", číslo "5", měsíc "january-february" a "TWENTY TWENTY". Roller razítkem jsem natiskla datumy.





Tu sytě oranžovou jsem naředila textovými kartičkami, aby to nebyl jeden velký barevný flek. 

U této kartičky jsem vytvořila kapsu. Uříznutý trojúhelník papíru jsem pomocí oboustranné lepenky, přichytila na kartičku o velikosti 3x4  z bílé scrapbook čtvrtky. Na okraj jsem nalepila Word (slova) samolepky a vložila uříznutou, předem natištěnou kartičku  z kolekce  Project 52 Rad Core Kit. 

Doprostřed obou stran jsem vyskládala všechny kartičky stejné. Jsou všechny předem natištěné  z kolekce  Project 52 Rad Core Kit a doplnila je jen nadpisy a  Word (slova) samolepkami.




Do jedné kapsy jsem neměla co dát - ani fotku ani text a tak jsem použila kombinaci bílé scrapbook čtvrtkyčásti oranžové kartičky z kolekce  Project 52 Rad Core Kit a Word (slova) samolepky


Poslední kartička je další vytvořená kapsa, tentokrát v tyrkysové barvě.

Přeji krásný víkend a pevné zdraví,


Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat