pátek 4. června 2021

Project Life Week 11/2021

Po pár týdnech co jsem dělala na mém WITL® 2021 albu, se vracím ke klasickému Project Life albu, konkrétně k 11. týdnu. 

Na zpracování jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year od Ali Edwards, které jsem doplnila o jednu bílou scrapbook čtvrtku o velikostech 6x4 inch.

Project Life kartičky a fotky jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins

Titulní kartičku jsem vytvořila z výřezu bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The YearNa vystřižený nápis jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a nalepila 3D plastová srdíčka ze sady Shine On od Amy Tangerine.  


Stejná srdíčka jako na titulní kartičce jsem použila i na některých fotkách a PL kartičkách ze sady Stories By The Year od Ali Edwards, která jsem doplnila ještě o mini enamelková srdíčka ze stejné kolekce z jiné sady Shine On Puffy Stickers



Na zpracování tohoto týdne není nic moc co popisovat, stále se vše opakuje. A to je to, co mi vyhovuje - rychlé zpracování.

Hezký víkend,

Charlotta





Žádné komentáře:

Okomentovat