pondělí 7. června 2021

Project Life Week 12/2021

Dvanáctý týden mého Project Life alba 2021 je více barevný, než obvykle tvořím. 

Na zpracování jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year od Ali Edwards, které jsem doplnila o bílé scrapbook čtvrtky o velikostech 6x4 inch a 3x4 inch.

Project Life kartičky a fotky jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins

Titulní kartičku jsem vytvořila z výřezu bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The YearNa vystřižený nápis jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a nalepila označení týdne "wk 12" samolepícími ABC/123 Color Vibe (Simple Stories). Kartička na mě působila pořád nějak prázdně a tak jsem na spodní část nalepila washi pásku s označením dnů Late Afternoon Calendar Washi (Amy Tangerine)


Další washi pásku ze stejné kolekce Late Afternoon Calendar Washi (Amy Tangerine) jako na titulní kartičce jsem přidala i na jiné PL kartičky v tomto týdnu. 
Tuto kartičku jsem vytvořila tak, že jsem zkombinovala odstřižený nadpis "FEELINGS" z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year a výřez bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 3x4 inch.

To samé jsem udělala i na kartičce s nápisem "THE DETAILS". 


Dalším elementem, který se opakuje na všech fotkách jsou vlastnoručně vyrobené etikety. 
- Zelená část je zbytek z titulní PL kartičky - součást nadpisu "this week", který jsem uřízla na proužky. 
- Bílá část s čísly (01-10),  je zbytek z PL kartičky, ze které jsem uřízla nápis "THE DETAILS" a opět nařezala na proužky. 



Hezký týden,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat