pátek 11. června 2021

Project Life Week 13/2021

Rychlý náhled na zpracování 13.týdne mého Project Life alba 2021, je tu. 

Na zpracování jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year od Ali Edwards, které jsem doplnila o dvě bílé scrapbook čtvrtky o velikostech 6x4.

Project Life kartičky a fotky jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins

Titulní kartičku jsem vytvořila z výřezu bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The YearNa vystřižený nápis jsem natiskla datumy pomocí roller razítka. Pomocí Phrase (slova) samolepek jsem doplnila podtituly.


Ostatní kartičky jsem potřebovala o velikosti 3x4 inch - ikdyž jednu jsem použila 4x6 inch ze sady Stories By The Year od Ali Edwards a následně ji rozřízla.



 
Jednoduché zpracování tohoto týdne jsem doplnila  Phrase (slova) samolepkami, které jsem nalepila na všechny fotografie.  

Používám je skoro pořád a velmi ráda. Doplňují mi "pocity", které k jednotlivým fotkám mám. 


Na kartičku o velikosti 3x4 inch ze sady Stories By The Year od Ali Edwards jsem  natiskla datum  a nadpis "VELIKONOCE". Následně jsem do jednotlivých řádků s předtištěným textem "LOVING" dopsala text.











Čas od času do svého Project Life alba přidám nějaké dokumenty, lístky, cedulky atd. Tentokrát jsem přidala "Potvrzení o testování na COVID". 

Fotku o velikosti 6x4 inch jsem pomocí "Potvrzení" spojila s PL kartičkou z výřezu bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 4x6 inch. Abych naznačila, že je kapsa tevírací na fotku jsem nalepila předem vyrobený Index Tab. Pokud si TAB chcete vyrobit sami z různých materiálů a barev je skvělým pomocníkem WeR Tab Punch. Na spodní hranu fotky jsem ještě nalepila "pásek ze zápěstí".


Hezký víkend,

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat