středa 16. června 2021

Project Life Week 14/2021

Čtrnáctý týden mého Project Life alba 2021 byl velmi rychle zpracovaný

Použila jsem Project Life kartičky ze sady Stories By The Year od Ali Edwards.

Project Life kartičky a fotky jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins


Podkladová titulní kartička i vystřižený nápis "this week" jsou z Project Life sady Stories By The YearNa vystřižený nápis jsem natiskla datumy pomocí roller razítka. Na označení týdne "14." jsem použila samolepky ABC/123 Color Vibe od Simple Stories. Korková srdíčka jsou z cestovní sady Travel Collection 2019 Main Kit od Ali Edwards


Malé Project Life kartičky o velikosti 3x4 inch z Project Life sady Stories By The Year jsem ozdobila nadpisy pomocí samolepek ABC/123 Color Vibe od Simple Stories.


Na velké fotky o velikosti 4x6 inch jsem přidala korkové ozdoby z cestovní sady Travel Collection 2019 Main Kit od Ali Edwards a předem natištěné etikety s různými nápisy.




Krásný slunečný den,

Charlotta








Žádné komentáře:

Okomentovat