středa 9. června 2021

Project Life Week 15/2020

 

Krásný den,

dnes jsem si pro Vás připravila pokračování mého PL 2020 s pracovním názvem "AliAlbum".

AliAlbum proto, že jsem se rozhodla použít na celý rok 2020 jen kartičky Storytelling Basics Stories By the Year Kit. Určitě jste zaznamenali, že je tato kolekce v našem týmu velmi oblíbená, tak snad najdete nějakou inspiraci i u mne.

 

 Tento týden jsem vložila do kapsy typu W, jež naleznete v namíchaném balíčku fólií s číslem 6.


Většina mých zpracovaných týdnů je monochromatická, tento jsem vyvedla v pastelových barvách, jež jsou toto jaro velmi trendy. Černá kartička jistě upoutá na první pohled, ale když jdete na výlet k Černému rybníku, nejde použít jinou barvu, než černou :) Na prostřední okénko jsem pak pro odlehčení použila bílou čtvrtku a přes ni je nalepená kapsa 4x6 Snap pro rozšíření plochy.

 

A ještě se tam vešla druhá, menší fotka i s journalingem. V kapse je vložená transparentní kartička od Studio Calico, kterou již na e-shopu nenajdete, ale stejnou službu Vám udělá i transparentní acetát nebo velum.

 

Fotografii jsem ještě doplnila samolepkou s hvězdičkou, na šedém podkladu, jako je titulní kartička týdne. 

 


Pár dalších kulatých samolepek jsem použila i na dalších kartičkách. Stejně tak i růžové nadpisy se na stránce opakují.
 


 

Skvělé je na téhle růžové abecedě od Ali E., že obsahuje jak malý, tak velký font písmenek a lze ho tedy kombinovat, nebo použít. jen jeden. 

A dotvořit nadpisy lze i frázovými samolepkami, těch má Ali E. na výběr spoustu. S černým, bílým i krémovým pozadím, vybere si určitě každý.



A nakonec ještě pár srdíček k demonstraci bratrské lásky.

Mějte se krásně a užívejte si léto!

J.



1 komentář:

  1. Moc povedená stránka, Jaru. Líbí se mi, jak se ti podařilo vše sladit do jemných barev.

    OdpovědětVymazat