pondělí 21. června 2021

Příprava na prázdniny

Hezký den,


dnes bych Vám ráda ukázala deníčky, které jsem vyrobila dětem na prázdniny. Mohou do nich psát, lepit pohledy nebo cestovní známky a podobně.

Po delší době jsem využila více pomůcek na tvoření- velkou řezačku a rýhovačku WeR memmory keepers, pomůcku na výrobu sešitků WeR Journal Book binding punch, Fuse tool a samozřejmě nůžky a E-Z runner (smažila jsem se, aby vše bylo opravdu hodně přilepené, vzhledem k tomu, že budou děti sešitky vozit v batůžkách, tak aby se jim rychle nezničily a E-Z runner drží opravdu dobře).


 

Deníčky jsou témeř celé z kolekce Adventure awaits  od Echo park paper. Už jsem ji používala dříve a tak jsem měla jen dva celé velké papíry a z jednoho papíru docela velký kus. Udělala jsem tedy dva větší deníčky a jeden jsem musela udělat trošku menší.

 

Nejprve jsem si nařezala papíry a uprostřed jsem pomocí rýhovačky vyznačila přehyb, aby se mi tvrdší papír lépe ohýbal.


Na přední stranu desek jsem vyrobila štítky se jménem. Využila jsem sadu samolepek Care free od Heidi Swap, razítka číslic od Studio Calico, abecedu Pick me up od Pink Paislee  a minirazítkovací polštářky Archival. Samolepící štítky jsem ještě podlepila barevnou čtvrtkou a následně ještě dozdobila papírovými ozdobami z kolekce Adventure awaits. Základní papíry jsou podně barevné a tak jsem se trošku trápila s tím, aby nápisy a ozdoby vynikly.

 



A takhle vypadají deníčky z venkovní strany :-)

Pak jsem se pustila do vnitřní části. Papíry jsou obyčejné, které používáme do tiskárny. Kromě toho jsem ještě vložila průhledné kapsy, do kterých si děti mohou dávat například vstupenky, jízdenky a jiné suvenýry.  Tyto kapsy jsem vyrobila s využitím Fuse tool z velkých 30x30 kapes

 

Když jsem měla připravené vnitřky, začala jsem vše kompletovat, děrovat a sešívat s využitím pomůcky na výrobu sešitků. Trošku jsem se toho bála, protože jsem si už nepamatovala, jak přesně se s touto pomůckou pracuje. Nakonec to šlo velice jednoduše. Na fotografii jsou vidět dvě možnosti sešití sešitku (je jich ale o dost více).

 


 

Po sešití jsem začala deníčky zdobit zevnitř. Na vnitřní stranu desek jsem nalepila seznam, kam si děti budou moci zapsat, co by chtěly během prázdnin zažít, vidět, ochutnat a tak podobně. Na fotkách jsou vidět i vložené plastové kapsy. Do malého deníčku se mi nevešel celý papír se seznamem přání a tak jsem ho musela udělat přehnutý a odklápěcí :-)

 

 

Jednotlivé listy v deníčcích jsem zdobila jen zřídka, aby zbylo dost místa na psaní a lepení vzpomínek :-).

Doufám, že se budou dětem líbit a využijí je na zapisování letních zážitků a výletů :-).

 

A to je dnes vše, mějte se hezky, užívejte si teplo a brzy zase "na počtenou"

Kája

 








2 komentáře: