pondělí 14. června 2021

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 33 + week 36

Krásné pondělní ráno! 

Minulé naskladnění novinek bylo více než natřískané krásnými kolekcemi a tak bylo zcela přirozené přichystat dnešní ukázku z nové kolekce SOME DAYS od Pink Fresh.





Myslím, že žádný jiný týden z loňského roku se mi nehodil k této kolekci víc, než náš týden s číslem 33. 😁 Ten týden jsme několikrát zmokli, udělala se mi díra v converskách, na chodbě jsme měli (díky sousedům potopu), ale byly také super chvíle. O tom je přesně kolekce SOME DAYS


Jelikož Pink Fresh nedělá ke svým kolekcím kartičky, musím si je dělat z papírů. Většinou si kupuji paper pad 6x6 a ani teď jsem neudělala jinak. Z kolekce jsem si pořídila téměř všechny možné ozdoby - puffy, papírové výseky, samolepky i kartonové samolepky. Na stránce samozřejmě nechybí ani štítky a enamelkové tečky. Nechybí ani moje oblíbená pěnová abeceda od Paige.








Kromě týdnu 33 jsem nalepila ještě i týden 36. Bylo to takové rozhodnutí na poslední chvíli a tak k němu nemám video. Snad mi odpustíte :)  Použila jsem také kolekce SOME DAYS.






Tak zase brzy ahoj! :)

Bára


Žádné komentáře:

Okomentovat