pondělí 28. června 2021

Project Life 2020 / Week 43 & layout

Krásné pondělní ráno! Po těch tropech jsem se chtěla trochu ochladit, tak jsem sáhla po podzimním týdnu a po kolekci DAYS OF SPLENDOR od Pink Fresh.






Stěžuji si pokaždé a ani dnes tomu nebude jinak. Chci kartičky do kolekcí! Prosím! Nebaví mě řezat ty krásný papíry, protože mi jich je líto! 😭🤣 

Z paper padu 6x6 jsem si vybrala dva papíry. Takhle to dělám skoro vždy - ono to totiž stránku krásně sladí. Z papírových visaček jsem si vybrala jednu velkou kartičku a tu jsem označila abecedou číslem týdne. Fotky a vyrobené kartičky jsem pak zdobila papírovými a puffy ozdobami. Nakonec jsem použila i enamelky. Papírovou ozdobu s A jsem podlepila 3d pěnovými čtverečky abych dodala efekt. Zápisky jsem jako vždy psala na štítky.








Na layout jsem použila stejné produkty z kolekce. Jelikož si papíry skoro vždy kupuji ve velikosti 6x6, ale layouty lepím ve velikosti 9x12 - nastává zde jeden malinký problém 😁 Často se tak vracím k tomu, že papíry jednoduše napojím a spoj trochu zakrývám. Fotku jsem také podlepila 3d pěnovými čtverečky. Layout jsem pak zdobila papírovými a puffy ozdobami a enamelkami. Na layouty většinou žádné zápisky nepíšu.






Zkoušeli jste už tento trik s napojením papíru?

Bára



1 komentář: