středa 30. června 2021

Loučení se školním rokem a co fotit v létě

 

Hezké středeční ráno všem! Máme za sebou konec asi nejzvláštnějšího školního roku v novodobé historii, který dal zabrat žákům, učitelům i rodičům. A protože naše škola zvládla on-line výuku na výbornou a dvě paní učitelky synovi odchází, vytvořila jsem jim jako poděkování za jejich práci speciální přáníčka. Pojďme se na ně společně podívat. 
První přání je určené pro paní učitelku z angličtiny. Díky jejím znalostem anglického jazyka a reáliím britského školního systému jsem mohla plně využít anglicky psané scrapbookové papíry se školní tematikou.  Základ tvoří nápisy jakoby psané křídou na tabuli, ve kterých je zmiňováno darování jablka učiteli/ce. Základ přání proto tvoří jablíčkový papír, který najdete například v sadě Back to School Collection.  Aby přání nepůsobilo příliš ploše, tak jsem určité prvky na něm zvýraznila za použití puffy samolepek, jako například nápis Very cool z kolekce Super Cool


 Druhé přání jsem vyrobila pro paní asistentku, která vedla syna na kroužku Robotiky. Zde jsem měla jednoduché rozhodování, co bude základní téma přání, samozřejmě roboti v různých podobách a velikostech. Přání je velmi jednoduché, na korpus jsem nalepila pruh papíru v kontrastní barvě a ten jsem polepila vrstvenými papírovými samolepkami  robotů. 


Poslední přání je pro třídní učitelku mého syna, která by s dětmi měla pokračovat i příští školní rok. Pro ni jsem vytvořila ryze letní přání, které má evokovat pobyt u vody, relax při sluníčku, dobrém jídle a pití. Základ přání tvoří papíry ze starší, ale krásné kolekce Sunny Days, ta je  bohužel již rozebraná, ale u Lotky můžete najít i jiné sady s letní tematikou. Aby přání působila plasticky, tak jsem na základový papír nalepila další, kterému jsem ohnula rožky a ty polepila mými oblíbenými puffy samolepkami a chipboards


Vždy motiv základního papíru použiji i v samotném přání, byť z něj vystřihnu pouze malou vlaječku. 
 
Motivy použité na přání mne vedly k zamyšlení, jaké symboly a potažmo pak fotky pro mne představují léto. Zde jsou moje TOP oblíbené letní motivy: 
1. meloun, jahody, borůvky
2. letní limonáda s barevným brčkem/koktejl
3. zmrzlina, nanuk
4. plážová taška, slaměný klobouk a žabky
5. opálená ruka s různými korálky, řetízky, náramky
6. pruhované námořnické tričko
7. opékání buřtů/grilování 
8. koupání v bazénu/moři a s tím spojené koupací pomůcky, otisky nohou v písku, mušličky...
9. rozkvetlé vlčí máky, chrpy v  lánu obilí
10. noční obloha pokrytá hvězdami, ale ta se špatně fotí:( 
Přeji Vám krásné prázdniny, bohaté na zajímavé zážitky a užijte si se svými dětmi oslavu konce tohoto netradičního školního roku!
Miša R. 



2 komentáře: