pátek 2. července 2021

Project Life Week 16/2021

V celém šestnáctém týdnu jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year, které jsem doplnila o jednu  bílou scrapbook čtvrtku o velikostech 6x4 inch. Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins



Titulní kartičku jsem vytvořila z výřezu bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The YearNa vystřižený nápis jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a nalepila puffy nápis ",memories" ze sady My Favorite Story od Pinkfresh Studio


I všechny malé Project Life kartičky jsou ze sady  Stories By The Year od Ali Edwards. Zdobila jsem je jen lehce, protože je na obou stranách dost fotek a nakonec jsem připsala rukou psané texty. Puffy srdíčko je  ze sady My Favorite Story od Pinkfresh Studio.  


Project Life kartička s designem plástu je rozstřižená z velikosti 4x6 inch na 3x4 inch a je opět ze sady  Stories By The Year od Ali Edwards. Puffy nápis "Smile" ze sady My Favorite Story od Pinkfresh Studio jsem nalepila i přes fotku a následně rozstříhla ...


... stejně tak jsem to udělala i s nápisem "Hello" ze stejné sady  My Favorite Story od Pinkfresh Studio .


Poseldním spojovacím elementem na těchto dvou stránkách jsou samolepící etikety Lucky Charm Dear Lizzy, které jsem rozstříhla a po vyfocení doplnila opět texty. 



Přeji krásný první prázdninový víkend tohoto roku, 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat