středa 7. července 2021

Project Life Week 18/2021

Osmnáctý týden, pro mě to značí jen to, že jsem ve svém Project Life albu 2021 pozadu a do dnešního dne mi chybí zpracovat devět týdnů.

K fotkám z tohoto týdne jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year.  A pak vše vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulní kartičku jsem vytvořila zpodkladové Project Life kartičky o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" - oboje z Project Life sady kartiček Stories By The YearNa vystřižený nápis jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a nalepila enamelku


Stejně tak jako na titulní kartičce jsem i na ostatních použila k doplnění enamelky



Jak jsem psala už výse, mám malý skluz a tak zpracování mých týdnů je rychlé.

Hezký den, 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat