středa 14. července 2021

Traveler´s Notebook - PL Story

 

Krásný den moje milé čtenářky!

Dnes mám pro Vás připravený článek o pokračování mého TN sešítku s Project Life Story, tak jak vycházely dříve jako měsíční výzva. 

Venku je krásně, i když prší, protože nastal ten nejbáječnější čas roku a to jsou prázdniny. My se je snažíme užít se vším všudy, kdyby náhodou nastal další lockdown a nikam se nesmělo, tak ať nás hřejí alespoň vzpomínky na prožité léto.  Tvoření dnes tedy bylo velmi rychlé, ale zato velmi aktuální.

Traveler´s notebook používám od Lepikaro (dříve VKS) který již není k dispozici zde na e-shopu. Najdete tu ale jiné třeba od Heidi Swapp (menší rozměr) či Echo Park Paper nebo Studio Calico (rovnou celý kit), jež mu směle konkuruje. Přesuňme se však k samotnému tvoření.

 

Jako první jsem si vzala téma PL Story - Moje jízda. A to hlavně proto, že se od začátku prázdnin snažíme vyjet na kole každý den, když teda zrovna úplně neleje. Nikdo z nás totiž nemá blatníky a nechceme dojet s blátem až na... Naštěstí existují meteoradary s relativně jasnou předpovědí na nejbližší hodinu - hodinu a půl. Minulý týden u nás tedy byla předpověď na déšť s bouřkou za cca 70 minut od výjezdu. Neváhali jsme a sedli do sedel, ujeli jsme naši obvyklou trasu a kousek před domem začalo kapat. Ta radost, že se nám to povedlo a ještě k tomu v rekordním čase, byla k nezaplacení.

K ruce jsem si vzala materiál od Heidi Swapp s názvem Storyline Chapters. Moc dobře se mi s ní tvoří, zvlášť pak do TN sešítku (přesvědčit se o tom můžete i v tomto článku).


Papíry mají krásné a hlavně jemné vzory, jež se dobře doplňují se samolepkami s akcenty zlaté stejné kolekce.

 

Druhá PL Story by mohla nést název - Život v obraze (pro velký počet momentek na jedné stránce) nebo také Moje dětství (spíš tedy mladšího syna). Nákup aktovky byl u nás něco mezi velkým a obyčejným dnem. Já se na to těšila a v představách si malovala, jak pro ni půjdeme obřadně celá rodina. Má představa však nesouzněla s představou hlavního aktéra a koupili jsme ji hned včera. "Vždyť jdeme kolem, tak proč ji nekoupit teď, ať ji nevyprodají!"zněla jeho námitka.  Radost to byla veliká, že měli tu jeho vysněnou Minecraftovou, i když donedávna vedla ta s Minions. 


Ale vidíte to štěstí a radost? To si o samostatnou stránku úplně říkalo. 


Už je to prostě velký kluk. 

A já doufám, že Heidi bude mít nové rolovací datumové razítko, protože toto mé nejoblíbenější končí rokem 2021.

A to je pro dnešek vše, nebo se tu ještě samotným dojetím rozbrečím.

Tak zase za měsíc! Užívejte a tvořte!

J.



 



3 komentáře:

  1. Jaru moc pěkný, a to tvoje kolo.... to je top! Jo a taky potřbuju nové razítko, to moje končilo už 2020 :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaji, děkuju! Kolo ... jsem si samozřejmě vybrala tak, aby se dobře scrapovalo :))

      Vymazat
  2. Krásné, čisté stránky, moc se mi ten tvůj minimalismus, Jaru, líbí.

    OdpovědětVymazat