pondělí 26. července 2021

Project Life 2020 / Week 41 & layout

Krásné pondělní ráno! Dnes vám ukáži náš týden s číslem 41 a k tomu i jeden layout. Oboje karaténní kolekce LET'S STAY HOME. 


Nad absencí jurnaling kartiček u PINK FRESH kolekcí jsem fňukala už minule a tak to pro dnešek vynechám 😁 O co ale ale dnes podělím, je trika na "vlastní" kartičky. Nařezat papír na rozměr kartičky? O tom ví každý, ale Já mám ráda trik s kusem papíru a bílou kartičkou, jako je ta 6x4 kartička s fotkami přípravy jídla.


Jak jsem psala v úvodu, použila jsem kolekci LET'S STAY HOME. Papíry jsem si nařezala na kartičky a pomocí samolepek, puffy ozdob a puffy abecedy jsem stránku dotvořila. Použila jsem také papírové výseky. Nezapomněla jsem ani na moje milované enamelky, které vždy v průběhu roku objevuji.

PS: corgi duch není Alys, ale úplně cizí corgi, který na mně vykouknul na FB. Mám docela ráda přidávat do alba vzpomínky z fb a nebo "meme". 





Tak, PL stránka je hotová a nyní se pojďme podívat, jak jsem tvořila layout ...

Opět jsem si k ruce vzala LET'S STAY HOME a použila 3 papíry + 1 bílou čtvrtku. Občas není potřeba mnoha věcí a jakou parádu to udělá! Většinou velké nadpisy k layoutům nedělám, ale snažím se teď "likvidovat" nasyslené zásoby a tak mi padl do oka nápis "What a lovely day". Poté jsem layout dozdobila produkty z kolekce.





Těším se zase za pár týdnů! 

Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat