středa 21. července 2021

Project life album - 12/2021

 Dnešní malinký posun v mém albu z dovolené bude na zelené vlně. Budu věřit, že zelená uklidňuje, protože při konci školkového roku a příprav na dovolenou by se trocha klidu více než hodila (věřím, že příští týden bude na pohodové vlně ve společnosti mým zásob na tvoření). Letos jsem si totiž k rodičům/na dovolenou nevzala vůbec nic na tvoření, jen stránky, které jsem potřebovala nafotit na dnešní článek. Konec okecávání a jdeme na to :).


První stránka v růžovém albu je vytvořená hlavně pomocí visačkovače. Z bílé podkladové čtvrtky jsem si uřízla stránku o velikosti 6x8 a ze zbytku jsem si udělala visačky. Je to skvělý způsob, jak využít zbytky a zároveň ozdobit stránku. 


Hlavním papírem je čtvrtka z kolekce Care Free, která je o trochu menší než rozměr 6x8 a ještě jsem horní okraj stránky natrhla. Na visačky jsem jen nalepila fotky, přidala trochu čmárání (mám ho ráda čím dál více) a z jedné sady papírů od Heidi i samolepku, která se mi dokonale hodila ke stránce. Na samolepku jsem si udělala pár čárek jakoby od sešívačky.

Druhá stránka není stránkou, ale kapsičkou. Použila jsem neuvěřitelně šílený papír s motivem kaktusu (šílený je pro mě, třeba vám příjde úplně v pohodě). Papír z kolekce Care Free jsem si uřízla na dlouhý pruh, ten jsem si ohnula (abych nemusela lepit spodní část kapsy). Potom jsem podle velikosti fotky utrhla přebytečný papír. Zde ale POZOR ať nedopadnete jako já. Je lepší si nechat větší místo, aby jste měli dostatečný prostor na dirky. 

Takto vypadá kapsa bez visačky. Ano, visačky budou jedním z hlavních prvků alba. Samolepka je také z kolekce Care Free. Ten kaktus není ani moc vidět, že?

Velkou visačku jsem opět ozdobila čmáráním, provázkem a hlavně jsem na ní narazítkovala nadpis pomocí abecedy Care Free a StazOnu. Abeceda je skvělá, jen do ní moc nejde začlenit háčky a čárky. Nebo máte nějakou vychytávku?

Druhou stranu visačky jsem ozdobila proužkem kaktusového papíru (opět zbytky ;) ).

Druhou stranu kapsy jsem ozdobila jen samolepkou od Pinkfresh.

Takto vypadají vedle sebe.

Poslední dnešní stránka je hodně světlá a je inspirována stránkami Ali Edwards. Možná je to přesně stránka dle Ali, jenže s její krásnou a velkou abecedou není potřeba nic dalšího.
Na stránce je přidaná jen samolepka Care Free.

Když v albu nalistujete na tyto stránky, tak vypadají na sobě takto. Světlá stránka je kontrastem k té barevnější.

Tímto jsme se dostali na konec dnešního článku. Určitě se koukněte na slevy na e-shopu, protože bílé papíry za cca 10 Kč se hodí vždy a nejen ty.

Stíháte tvořit o prázdninách nebo si užíváte volno a spíše sbíráte další zážitky?

Přeji krásné léto/tvoření.

Ajka








3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji ti, Kaji 😊. Teď si to lepim hodně jednoduše a pak to rozbalim s enamelkami. Přeci jen to potom nakyne.

      Vymazat
  2. Perfektní kombinace zeleného papíru s lesními fotkami a ten nápis s razítky od Ali je super! A hádám, že jde o fotky z Adršpachu a okolí😊

    OdpovědětVymazat