pondělí 19. července 2021

Lipno s Ali Edwards 😛

Hezké letní pondělí,


dnes bych se s Vámi ráda podělila o album z dovolené na Lipně. Na stejné dovolené je byli už v loňském roce - i ve stejné chaloupce a také jsem tenkrát na album využila převážně materiál od Ali Edwards ( na příspěvek se můžete podívat tady a tu ). Letošní album je ale jiné, má jiný formát (6x8) a vnitřek je více kapsičkový, než byl v loňském roce. 

Tak se pojďte podívat dovnitř 😉

Jak už jsem psala, hlavní materiál, který jsem využila, je od Ali Edwards. Jednak Travell collection kit 2020 a také jsem párkrát sáhla do zbytku z Travel collection kitu 2019.

 

 

Letos bych chtěla využít jedno album na všechny letní dovolené a tak jsem na první kartičku vyšila nápis Lipno a narazila data, kdy jsme na Lipně byli. Stejně to pak udělám i z ostatními týdny, kdy někde budeme a tím je v albu od sebe oddělím.

 




Málem bych zapomněla - kromě cestovních kitů jsem využila i celoroční Ali Edwards Storytelling Basics Stories by the Year kit,, který obsahuje mraky různých 3x4 a 6x8 kartiček (jsou to většinou ty s velkým nápisem). Některé jsem barbarsky použila jako podkladové, ale řídila  jsem se heslem Uvolňuji místo na nové kolekce 😛.

 




Myslím, že v loňském albu jsem měla méně kapsiček, ale letos jsem si vzala málo velkých papírů a tak jsem nemohla dělat tolik papírových stránek a musela jsem víc využívat právě kartičky. Ale přece jen jsem pár stránek bez kapsičky udělala. Jednu otevírací, protože jsem měla široký formát fotografie a ostatní velikosti cca 6x8.

 



 

Možná si pamatujete z některého z mých starších článků, že ráda využívám tvrdou folii, na kterou se děti učí psát tužkou. V tomto albu jsem jí také párkrát použila - například na vložení kapsiček, které jsou součástí Travel collection kitu 2020






V Travel collection main kitu je spoustu různých ozdob. Látkové samolepící, puffy, papírové a nebo třeba gumové s dírkou na provléknutí provázku. 

 



Jak jsem psala na začátku příspěvku, řídila jsem se heslem Udělat místo nové kolekci a tak jsem některé kartičky stříhala a použila jsem z nich například nápisy nebo třeba část, kde byly řádky a podobně. Je pravda, že dřív bych to něudělala, ale teď mi přijde, že se mi nechce objednávat nic nového, když nemám použité to staré, ale zároveň nové kolekce jsou tak pěkné, že je mi líto si nic nekoupit :-)..... ten scrapbookový život je těžký, že :-D.

 

Chtěla jsem Vám natočit ještě listovací video, ale batikovali jsme s dětmi trička a moje ruce vypadají tak hrozně, že do videa se použít vůbec nedaly :-)

Snad se mi povedlo, i bez videa, ukázat Vám naše letošní letní album a  třeba Vás i trošku inspirovat k tvorbě podobného.

Užívejte si léto a brzy "napočtenou"

Kája




3 komentáře:

  1. Vyšitý nápis je krása a moc se mi líbí, jak jsi využila materiál od Ali, super letní album. Mám doma nějaké samolepky o chytání ryb, kdybys chtěla...

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee Míšo, ráda, takový samolepky bych určitě použila. Tak se nějak musíme domluvit 😉

    OdpovědětVymazat