pondělí 12. července 2021

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 38

Krásné pondělní ráno! Také vám někdo krade čas? Ani jsem se v lednu nestihla rozkoukat a už je skoro půlka července! Ještě že máme ta fotoalba a můžeme se podívat, kde se ten čas ztratil 😊 Dnes vám ukážu náš týden s číslem 38 z roku 2020. 




Tento týden jsem tvořila s kity od ALI EDWARDS. Použila jsem - kit Stories by the year a také kit pro Week in the life 2020 a kit Foodie. Kromě celých kitů jsem použila také samolepky k WITL kitu a jeden starší kit Friends, který už Lotka bohužel nemá 😥 Kromě věcí od Ali jsem použila také enamelky a mojí milovanou zlatou glitter abecedu od Heidi, kterou už přestala vyrábět a já si nadávám, že jsem si těch balení nekoupila ještě víc. Ano, nemám jich zrovna málo a ve všech už mi došla písmenka K a E 😁


Ačkoliv své Project life album už několik let předem plánuji, neřeším počet stránek daného týdne a tak se mi kolikrát stane, že mi týden začíná na pravé straně a pokračuje až po otočení této strany. Tentokrát mi to vyšlo krásně na dvoustranu.







Líbí se mi, že Ali se svými produkty hodně experimentuje a různě do kitů obměňuje. V jednom kitu najdete dřevěné ozdoby a v tom druhém třeba zase ozdoby ve stylu nášivky a nebo ozdoby gumové!
Dneska mi to nějak moc "nepíše" a tak se nezapomeň podívat na video na konci článku, jak tyto dvě stránky vznikly 😉








Tak zase brzy ahoj! 
Bára 💖


Žádné komentáře:

Okomentovat