pondělí 5. července 2021

Project Life Week 17/2021

Sedmnáctý týden byl plný lepších i horších zážitků a tím pádem i plno fotek, které jsem na dvou Project Life stranách  chtěla použít.  V Picmonkey online editoru jsem vytvořila několik koláží. 

Na doplnění fotek jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year a dvě bílé scrapbook čtvrtky o velikostech 6x4 inch. 

Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulní kartičku jsem vytvořila z výřezu bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The YearNa vystřižený nápis jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a nalepila Phrase (slova) samolepku a srdíčko ze sady Journal Studio Sticker Book, ve které je 445 kusů samolepek. 


Z  této sady samolepek  Journal Studio Sticker Book jsem v tomto Project Life týdnu použila i mnoho jiných - etikety s nápisem "REMEMBER THIS MOMENT", etikety bez nápisů (pak jsem doplnila své), srdíčka, ...


... a moje oblíbené Phrase (slova) samolepky, které skvě doplňují různé situace zachycené na fotkách.



Hezký sváteční den, 

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat