pondělí 21. září 2020

Traveler´s notebook - PL Story

Dněšním příspěvkem bych se ráda vrátila k mému TN, kam jsem vloni začala lepit v rámci týmové výzvy témata z PL Story jež vycházely na blogu. Více si o tom můžete přečíst v tomto článku. Vždy jsme si s ostatními členkymi z týmu dali nějaké podmínky a o to to zpracování pak bylo těžší či lehčí.
Tentokrát jsem si dala podmínku jedinnou a to použít papíry z jedné z posledních kolekcí od Heidy Swapp - Storyline Chapters. Stránky jsem si vytvořila rovnou dvě, ať se mi můj hvězdný TN plní.
 
 
 

Jako první jsem si slepila stránku s tématem PL Story - Moje prázdniny. Vytiskla jsem si mé dvě nejoblíbenější fotky tohoto léta. Ano, jsou to ty bez zbytku rodiny, protože toto TN je jen moje :) K ruce jsem si vzala sadu papírů ve velikosti 6x8 palců. A vlastně jsem použila jen jeden celý (proužky + sluníčková "washi") a jednu čtvrtinu dalšího (bucket list), takže velmi nenáročné, co se týče materiálu. "To ti tahle sada vydrží až do důchodu." jak pravil manžel. 
 

Zelená abeceda je z bločku od Simple Stories a srdíčko z papírových výseků od Becky Higgins, stejně tak vlaječka love this a fotoaparát. Samolepka the good life je pak ze sady StoryLine ve velikosti 7,5x9,5 palce.


Druhou stranu jsem tvořila s PL Story tématem - Můj výhled. Tato fotografie vznikla v Covid-19 karanténě, kdy se nemohlo cestovat a tak jsme aspoň objevovali relativně blízké okolí našeho domova. Podobný sketch stránky jsem měla už dlouho uložený na Pinterestu a konečně jsem se k němu díky této fotce odhodlala. Nevím proč, ale je pro mne celkem těžké střihnout fotku do kulata či v tomto případě do oblouku.
Zelené kolo papíru je ze sady StoryLine ve velikosti 7,5x9,5 palce a zelená abeceda od Simlpe Stories. Stejně tak i samolepková kolečka.
 

 
Labely se snad už staly mým poznávacím znamením. A vlaječku najdete v papírových výsecích od PinkFresh studia.
 
 
Tak zase za týden!
 
J.



 













2 komentáře:

  1. Sada Storyline Chapters od Heidi Swapp je bezesporu sadou roku 2020. Obě stránky se ti moc povedly😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, máš pravdu, je to sada roku 2020 :) nesmí doma chybět žádné scrapženě. A děkuji ti za pochvalu!

      Vymazat