pondělí 28. září 2020

Project Life Week 43/2019

Krásný podzimní den Vám přeji!

Věřím, že si prodloužený, upršený a dosti chladný víkend užíváte doma s PL alby na stole. A buď jako já tvoříte a snažíte se dohnat ten obr skluz a nebo jako naše Baru máte vše nalepeno a můžete se kochat.

Ač je venku ještě listí zelené, teším se na to, až se začne vybarvovat do žluta, oranžova i červena. Až budeme chodit sbírat kaštany i žaludy a brouzdat se spadaným listím.

A jaký byl podzim u nás na severu v roce 2019? Krásně barevný, pojďte se mrknout se mnou.

 


Levou stranu jsem vložila do kapsy typu rozložení V, kterou jsem měla danou už zpracovaným předcházejícím týdnem 42. Kartičky jsem tentokrát vytvořila ze stařičké kolekce, které jsem na e-shopu dlouho odolávala. Vloni jsem si jí pořídila, ale neustále jsem kolem ní "chodila" po špičkách. A až teď na ni přišla řada ( já našla odvahu) a těším se, že i nějaký další týden si z ní nalepím. Jde o sadu papírů 6x6 od Crate paper s názvem After Dark. A pozor! Posledních pár kousků je ještě na skladě.
 

Jako ozdoby jsem použila vše možné s oranžovou či černou barvou, tak aby to ladilo tón v tónu s papíry. Visačka je ze sady Wonder  od Crate paper, vzducholoď zase najdete u Becky Higgins.
Samolepící černá abeceda je od naší Baru, jež se hezky doplňuje s frázovými samolepkami od Ali E. Název týdne (bohužel jsem zapomněla detailně vyfotit :() je z puffy pruhované abecedy, která na svou premiéru čekala také několik let :)))  


Tygří výsek a šipka s dinosouřím hastagem doplňuje frázovka od Ali E.
 
 
Pravá strana je založená v tradičním Ačku-kapse. 
 
Jen v dolním levém rohu, je kartička odklápěcí, tak abych měla místo, kam napsat journaling.
Výsek motorka je z kolekce Explore a doplňují opět frázové samolepky od Aliny, stejně tak i samolepící štítek This story, jež lze použít k lepšímu otáčení kartičky.



Vzniklo mi tak opravdu velké místo 6x8 palce na journaling.








A ač nemám žlutou a ani oranžovou barvu v reálném životě ráda, v albu se ji nevyhýbám a dokonce bych i řekla, že zde patří k mým oblíbeným :))

A jak jste na tom vy?

J.




4 komentáře:

  1. Krasne stranky Jaru :) Jinak ja tedy rozhodne nemam vse nalepeno :D o dost aktualnejsi je Lotka :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Děkuju Baru, ale proti mě si stejně aktuální!

      Vymazat
  2. Moc hezké stránky Jaru.😉 Podzim se svými barvami je krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Míšo! Snad si ten letošní podzim budeme moci užít venku.

      Vymazat