pondělí 7. září 2020

Podzimní minialbum


Hezké pondělní ráno všem! Prázdniny jsou definitivně za námi a my můžeme vyhlížet hřejivé, barevné, voňavé babí léto. Kdybyste se mne zeptali, jaké je moje nejoblíbenější roční období bez váhání vám hned odpovím podzim. Do podzimních barev se často oblékám, ráda je pozoruji v přírodě a velmi ráda s nimi  tvořím. 

Abych provětrala svoji úctyhodnou sbírku podzimních papírů, samolepek a dalších ozdob, rozhodla jsem se vytvořit si minialbum mapující náš podzimní výlet do Mikulova, který proběhl již v roce 2016.  Jak vidíte, i já tvořím se skluzem, ale vůbec mi to nevadí. 

Poněvadž jsem příznivce spíše rychlého a méně zdobného tvoření, měla jsem představu jednoduchého alba ve tvaru visaček, spojených na jednom knihařském kroužku. Na vyřezání visaček jsem použila super pomocníka výsekovou raznici We R Tag Punch Board, která vám nabízí vytvoření x možností velikostí visaček. Na samotné tvoření jsem použila různé podzimní papíry, střídavě s kraft papírem, které jsem zdobila samolepkami, chipboardy a plastovými ozdobami, vše v podzimních barvách a motivech. Na knihařský kroužek jsem pro větší 3D efekt navázala chipboard, střapec a mašličku. 


I když nejsem jsem žádný milovník tvoření v duchu mix médií, přece jenom jsem tentokrát vytáhla svoji jedinou tubu gessa/akrylového šepsu a na pár papírech jsem jím prostor pod fotografií lehce přetřela. Papíry totiž měly dost sytou barvu a zatřením gessa se trochu zjemnily. 


Tvoření bylo svižné, za dvě hodinky jsem měla album udělané a moc jsem si užila zdobení tón v tónu. 



Často si z cest schovávám graficky zajímavé vstupenky, prospekty a mapy, které si našly cestu i do mého minialba. Třeba jako etiketa z mikulovského obchodu a restaurace Sojka a spol. Mimochodem v tom obchodě prodávají krásné francouzské pletené košíky a výborně vaří o dobrém víně nemluvě. 


Doufejme, že letošní podzim vykouzlí pár krásných dní a epidemiologická situace bude příznivá pro cestování, abyste si mohli vychutnat třeba podzimní Mikulov a ochutnat, jak se to letošní víno vydařilo. 


Děkuji za přečtení a přeji vám hezký a tvořivý podzim. 
Miša R. 





Žádné komentáře:

Okomentovat