pátek 25. září 2020

Project Life Week 15/2020

Po dlouhé době přináším příspěvek ze svého aktuálního Project Life alba, tj. roku 2020. Lońské album jsem již dodělala a teď se mohu s chutí a elánem vrhnout na to letošní. 
Je to sice příspěvek z dubna, ale i v současné době je poměrně aktuální. Na zpracování jsem použila NOVINKOVÉ KOLEKCE, které KARANTÉNNÍ STAV popisují. Práce s nimi je velmi jednoduchá a pomáhá sdělit důležité momenty, aniž by musel člověk zdlouhavě přemýšlet, co napsat.





Kartičky a fotky jsem vložila do plastových kapes typu A ( Becky Higgins).  

Titulní kartička je vytvořena z kolekce papírů STORYLINE Chapters od Heidi Swapp - přímo Storyline Chapters Journaler Project Pad. Na tu jsem pomocí 3D lepenky přidala papírový výsek z nové Covid kolekce Lets Stay Home od Pinkfresh Studio - přímo Lets Stay Home Die-Cuts
Pomocí razítek jsem natiskla označení týdne, roku a dnů. Razítka s tématem karantény na spodním okraji s "#" jsou také z novinkové kolekce Living the Quarantine


Papírový výsek "Love these moments" je z kolekce Lets Stay Home Die-Cuts. Kartičku vpravo jsem vyřízla z papíru ze sady Storyline Chapters Journaler Project Pad. Přidala jsem samolepku z Lets Stay Home Cardstock Stickers a razítka stejně tak jako  na titulní kartičce Stamp Living the Quarantine


Ostatní katičky jsou velmi podobné. Papíry ze sady Storyline Chapters Journaler Project Pad, Phrase (slova) samolepky  Lets Stay Home Cardstock Stickers a výsek srdíček ze sady Lets Stay Home Die-Cuts


Modrá, kostičkovaná kartička je ze sady Lets Stay Home Die-Cuts


Vzhledem k tomu, že jsme v době karantény hodně pekli, skvěle se mi hodila tato kapsa s předtištěným textem ze sady Lets Stay Home Journaling Bits. Na vytištěný recept jsem nalepila etiketu ze sady Lets Stay Home Cardstock Stickers. Na druhé straně receptu je fotka houstiček, které jsme si tak oblíbili. 


To je pro dnešní den vše a těším se opět příští pátek,

Charlotta



1 komentář:

  1. Moc se mi, Lotko, líbí, jak jsi nakombinovala ty dvě papírové sady, paráda!

    OdpovědětVymazat