pátek 18. září 2020

Project Life Week 33/2019 Travel Corfu

Posledním týdnem, který mi v Project Life album 2019 chyběl, byl 33. týden, když jsme byli na dovolené na Corfu. Přeci jen to není jen pár fotek, které se vejdou do dvou plastových stran s kapsami, tak jak obvykle mé týdny vypadají. Nikam jsem se zaznamenáváním tohoto týdne nepospíchala, protože mám vše v samostatném...


...TRAVEL ALBUM CORFU. Stejně tak můžete na blogu Scrapylife vidět PŘÍPRAVY TRAVEL ALBUM CORFU


Použila jsem i tu samou kolekci, respektive zbytky z AE Travel kitu, který jsem použila na TRAVEL ALBUM CORFU. A pořád mi ještě něco zbylo.

Dalším krokem byl výběr plastových kapes. Věděla jsem, že mám hodně fotek a tak jsem vybrala ty prodloužené - Photo Pocket Pages Landscape (Becky Higgins)


Podle výběru plastových kapes jsem věděla, kolik si můžu dovolit fotek. V mém případě hlaně koláží. Ty jsem vytvořila v online editoru Picmonkey na fotopapír o velikosti 10x15. Dohromady jsem zaplnila čtyři 12inch Photo Pocket Pages Landscape (Becky Higgins) kapes typu C (tj. vše na foto o rozměru 10x15/6x4inch).



Titulní kartičku jsem vytvořila tak, že na  Grid Project Life Cards (Becky Higgins) jsem nalepila část kartičky z  kolekce Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch s označením týdne WEEK 33. 


Do volných míst, kde nebyly fotky jsem vložila Grid Project Life Cards (Becky Higgins). A ty následně zdobila a doplňovala texty. 


Prodloužené kapsy Photo Pocket Pages Landscape (Becky Higgins) vyadají v albu skvěle.



Přeji krásný víkend,

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat