pátek 11. září 2020

Project Life Week 52/2019

Další dvoustrana z mé edice Vánoce 2019. Nejen, že na těchto týdnech pracuji se znaačným zpožděním. Já si ty týdny i poměrně dost zjednodušuji. A to tím, že použivám stejné produkty a pomůcky. 
Použila jsem  kolekci Merry Days od Crate Paper a SnowFlake od Crate Paper i stejná razítka jako v předchozím týdnu Project Life Week 50/2019.

Na titulní kartičku z kolekce Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch jsem nalepila etiketu z kolekce SnowFlake Ephemera od Crate Paper. Nakonec jsem natiskla datumy roller razítkem a nalepila Phrase  (slova) samolepky "WINTER WONDERLAND".


Hořčicový papír z kolekce SnowFlake Single-Sided Pad od Crate Paper jsem doplnila o bílou čtvrtku, na kterou jsem natiskla rámeček "CAPTURED" Opět jsem nalepila Phrase  (slova) samolepku "NICE & COZY" a zlatou hvězdičku ze sady SnowFlake Sticker Book


Ta koláži níže jsem neměla dost fotek a tak jsem na volné místo nalepila bílou čtvrtku, na kterou jsem natiskla rámeček "CAPTURED" Opět jsem nalepila Phrase  (slova) samolepku "NICE & COZY" a zlatou hvězdičku ze sady SnowFlake Sticker Book


Papír s vločkami je z další vánoční kolekce, tentokrát jménem Merry Days 6x8 paper pad. Tuto kartičku jsem doplnila jen odřezkem etikety z kolekce SnowFlake Ephemera od Crate Paper a samolepkou Phrase  (slova) samolepku "LETS PLAY OUTSIDE" a ponožkou ze sady SnowFlake Sticker Book


Přeji krásný víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat