pátek 4. září 2020

Project Life Week 50/2019

Ikdyž nám právě začal podzim, já se s vámi dnes podělím o jeden z vánočních týdnů minulého roku. Jsou tři týdny, které mi v loňském Project Life albu chybí a tento byl jeden z nich. 
Mimo to, že jsem dělala samostatné December Daily album,...


... zpracovávám tyto vánoční týdny i do klasického Project Life alba. 

Použila jsem na to krásnou kolekci Merry Days od Crate Paper a SnowFlake od Crate Paper a doufám, že tento rok opět vytvoří něco tak krásného. 

Na titulní kartičku z kolekce Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch jsem nalepila etiketu se stuhou z kolekce SnowFlake Ephemera od Crate Paper, na tu jsem natiskla datumy roller razítkem. Kartička byla pořád nějak prázdná a tak jsem přidala Ali Edwards razítko Celebrate the Seasons. Nakonec jsem tam ještě nalepila Phrase  (slova) samolepky "DECEMBER" a "ALL".


Barevné papíry jsem použila Merry Days 6x8 paper pad. Je to kolekce, která svou barevností na první pohled vůbec nepřipomíná vánoční barvy, ale nakonec to nevypadá vůbec špatně. V sadě papírových výřezů z kolekce SnowFlake Ephemera od Crate Paper jsem našla "bruslící lístek" a přesně ten, se mi hodil k fotce. Opět jsem nalepila Phrase  (slova) samolepku "FRESHLY FALLEN SNOW".


Tento papír z  Merry Days 6x8 paper pad s motivem "utěrky" jsem si moc oblíbila. Text jsem napsala jen na její část, aby to nebylo úplně přeplácaný. Výřez je z kolekce SnowFlake Ephemera od Crate Paper a Phrase  (slova) samolepka "SEASON OF JOY" ji skvěle doplnila.


Ne všechny papíry  z kolekce Merry Days 6x8 paper pad se mi hodily a tak jsem použila i bílou čtvrtku, na kterou jsem natiskla pár razítek. "Seasons greetings" je razítko od Ali Edwards Celebrate the Seasons. Rámeček s nadpisem "CAPTURED" je z mých starých zásob.  


To je pro dnešní den vše a přeji krásný víkend, zatím bez sněhu a zimy :-)

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat