středa 23. září 2020

Project life album - 28/2020

 Znáte zahraniční videa typu znič ten kit? Video u mě nečekejte (ani kit), ale rozhodla jsem se spotřebovat papíry Magnolia Jane a jedno prastaré platíčko enamelek. A jak to dopadlo?





V dnešním příspěvku jsem vlastně použila jen jednu kapsu, jen různě orientovanou. Začnu tou, která se mi plní hůře a to je kapsa typu L. Díky bílému základu a malé velikosti fotek jsem se trochu více vypsala.

Nápis z abecedy Simple & Sweet jsem doplnila o enamelky z platíčka JubileeWil Berry. To jsou ony enamelky, které jsem se rozhodla spotřebovat a kupodivu jsou stále i na e-shopu. Ze sady papírů Magnolia Jane jsem si vybrala dva celé a pár zbytokových papírů. Trochu jsem si zatrhala a pomocí papírů jsem si kartičky propojila.


Zbytky odtržených papírů jsem nalepila i do horních částí kartiček (tedy těch růžových). Přidala jsem si samolepky z notýsku Shine On. Díky zlaté abecedě jsem si zvolila právě ty zlaté. A opět nesmí chybět několik enamelek. Vrtalo mi trochu hlavou, jak zakomponovat blesky, ale ony vůbec nevypadají špatně v rozích fotek.

Blesky se dají použít i k velkému nápisu (opět z notýsku), který by se mi nevešel na kartičku 4x6, kdybych ho nerozstřihla.

Další stránka je v kapse typu C. Použila jsem opět papíry Magnolia Jane, Jubilee enamelky, notýsek Shine On a málem jsem zapomněla na papírové ozdoby z kolekce Bold Life.

I na této stránce jsem trhala papíry. Barevnost pruhů fotek jsem se snažila utlumit tmavým papírem. Zpětně bych prohodila horní a dolní kartičky. V rámci úkolu Spotřebuj to! jsem si na stránce vytvořila několik shluků trojúhelníčků

Líbí se mi, jak se malá fotka diví tomu, co je na vedlejší 3x4 fotce. Tyto dvě stránky jsou po delší době trochu přeenamelkované (jde to?). Což moc nevadí, protože nejsou vedle sebe a v albu takových stránek moc není.

Jak přidat několik malých fotek? Přidávat k nim papír se mi nezdálo a tak jsem si vystačila hlavně s textem a žlutými enamelkami v kombinaci s ozdobami Bold Life.

Poslední fotky jsem navíc doplnila o další starší záležitost a to letní chipboardová hesla Summertime (ta se Freckled Fawn moc povedla). Já tedy většinu kartinové vrstvy sloupávám.

Povedlo se mi nalepit odkládané stránky a ještě vylepit dost enamelek. Z papírů Magnolia Jane už mám ve velikosti 6x8 jen jeden papír a několik malých zbytků. Mám ráda novinky, ale musí se nechat trochu "zaprášit", pak se mi s nimi krásně pracuje. Jak to máte vy? Určitě je fajn občas si zvolit několik produktů a snažit se je upotřebit.


Přeji krásné lepení.

Ajka




Žádné komentáře:

Okomentovat