čtvrtek 17. září 2020

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 7

 


Album pro rok 2019 mám téměř hotové a tak už můžu ukazovat týdny z roku 2020, tak pojďme na to!


Dneska vám ukážu náš týden s číslem 7. Je to týden, kdy byl Valentýn a zároveň předposlední předkoronový. 

Jak je vidět, tento náš týden byl opravdu skoro jen o jídle! Jak o tom našem, tak i o tom pro Alys :D K nalepení tohoto týdne jsem logicky použila FOODIE kit od Ali Edwards a k tomu bílou pěnovou abecedu od Paige Evans z kolekce PICK ME UP. Nic víc nic míň, kit totiž obsahuje mnoho ozdob!

Né že bych někdy dřív měla album hodně zdobené nebo tak, ale občas mám potřebu to album dělat opravdu hodně jednoduché. A pokud se vám zdá, že je s tou fotkou Alys něco v nepořádku, tak ano je. Tiskla jsem si týdny 1 - 33 a stránek to bylo opravdu hodně! Občas mi některá fotka vyšla blbě natisklá (nezapomínejte tiskárně pravidelně čistit hlavu!) a u této se mi to ale zalíbilo a tak jsem ji nechala tak, jak je. Zápisky jsem si dopsala klasicky až po vyfocení. některé přímo na kartičku a některé na štítky.








A teď už video!


Tak zase za měsíc ahoooj!



Žádné komentáře:

Okomentovat