středa 2. září 2020

Project life album - 25/2020

 V dnešním článku vám ukáži pár kartiček z Value Kitu Stories.                          Tvořila jsem v hodně jednoduchém stylu, říkejme tomu návrat ke kořenům, a moc se mi výsledek líbí. Ale přiznám se, že mi trochu došla na jedné stránce slova ... 

 

 

 

 

 

První stránka je v kapse od Sn@p. Díky ní jsem se dostala do roku 2019. A jak jsem psala, na stránce nenajdete moc textu. Je až s podivem, jak se mi líbí ty červené kartičky. Bala jsem se, že budou moc výrazné a celek bude takový těžkopádný. Což se nestalo. Kartičky Stories jsou prostě krásné...

První kartička je vlastně polovina velké kartičky 6x4. Přidala jsem jen proužek s nápisem z jiné kartičky. Nevěděla jsem, jak proužek přidat - zda z něj udělat vlaječku, nechat proužek od okraje k okraji bílé kartičky či té ozdobné? Nakonec jsem to vyřešila utržením obouch konců. Přidala jsem dokonce i krásnou výplňovou kartičku. A opět jsem si neodpustila stříbrná srdíčka.

Jen jsem k nim přidala enamelková srdíčka od Amy T a textové samolepky Small Talk. Potom jsem už přidala proužek bílého papíru s mým textem a opět utrženými okraji.

Z textu jedné výpňové kartičky jsem si udělala vlaječku. Aby nezanikla, tak jsem ji obtáhla fixkou.

Na závěr už přišla jen malá kartička s textem.

Na druhé stránce v klasické kapse typu A jsem se už trochu rozepsala. Problém byl jen v tom, jak tam text přidat.

Stránka je opět z kartiček Stories. Na první jsou vlastně dvě, protože vlaječka je vystřižená z jiné. Na políčko pro rok jsem napsala jaký byl den.


Na druhé kartičce jsem přidala nápis pomocí Color Vibe abecedy. A jak tedy přidat text, aby nezanikl a nechce se vám pouštět počítač a vytahovat tiskárna jako mě? Ono je to úplně lehké, stačí přidat kousek papíru, který bude stejně široký jako fotka. Ano, pár minut mi to trvalo...

Vše jsem zopakovala i na další stejné velké kartičce. Středovou část stránky jsem vůbec nezdobila a nechala vyniknout fotky. Příjemná změna a kartičky se mi krásně barevně hodí.

A někdy se věci tak úplně nevydaří. Třeba jako tento pokus o tón v tónu. Abeceda mi zanikala trochu více, než bych si přála. Tak mě napadlo stínování a jelikož jsem srabík, tak jsem to zatím zkusila jen tužkou a fixku nechala stranou.

A to je pro dnešek vše. Úplně jednoduché, ale krásné. Vždyť ono to naše tvoření PLka může být tak snadné.

Přeji krásné tvoření.

Ajka




Žádné komentáře:

Okomentovat