pondělí 14. září 2020

Project Life Week 07/2019


Krásný den Vám přeji po více jak měsíci tady na blogu. Ale rovnou tu budu 3 pondělky za sebou, tak to se mnou snad vydržíte.😊

Dnes se s Vámi podělím o další týden z mých restů z roku 2019. 
K tomu jsem si vzala kolekci Shine on od Amy Tangerine, která se mi při rozhodování o koupi zdála krásná a neutrální, ale již několikrát jsem ji odložila s tím, že mi to k danému týdnu prostě nepasuje. Tentokrát jsem si ale tvoření vzala s sebou na chalupu a byla tak nucena z omezeného materiálu něco slepit. A tjadáá!! Řekla bych nesebekriticky, že se to povedlo 😄 




Rozvržení levé kapsy bylo dáno již nalepeným týdnem šest. Použila jsem kapsu typu Z. A opět netradičně umístila titulní kartičku týdne. Tu jsem doplnila o papírový výsek a samolepku z kolekce. K této Shine On kolekci patří zlatá, krásná ale glitrovaná abeceda, na e-shopu je ještě k dostání. Já však použila také zlatou a navíc puffy, ale od PinkFresh.


Výplňová kartička je z papíru a papírového výseku, doplněná černými enamelkami. Tak jako Ajka se snažím některý materiál dolepit, ale zrovna tyto enamelky jsou se mi zdá nesmrtelné :)


Součástí bločku se samolepkami je i stránka plná srdíček. Mám takový pocit, že na tom bude stejně jako ty enamelky, prostě nesmrtelné. Bloček již neni k dostání, ale Lotka má na e-shopu ještě k dispozici puffy samolepková srdce a i sadu plastových ala puffy srdíček.


Pravou stranu jsem vložila do kapsy s rozvržením W. A použila pár zlatých akcentů. Vychytávkou pak je obálka uprostřed. Protože jsme z víkendu měli spoustu fotek (stihli jsme výlet do Drážďan i hory). A já je nechtěla nechat ležet v počítači ale ani jsem nechtěla mít na stránce spoustu koláží vyvstala otázka kam s nimi. Obálka se mi tak jevila jako nejlepší varianta. Dokonce jsem použila jednu starší z malého přáníčka, která byla na přední straně umazaná. Většina nescrapových lidí by ji zřejmě vyhodila, ale já se rozhodla pro recyklaci. Po nalepení totiž šmouha není vidět.


Dovnitř se mi tak vejde i kartička na journaling, na něž mi na stránce už nezbylo volné místo.


Pak už stačilo jen překrývací trojúhelník (chlopeň) odstřihnout, obálku přeložit níže a dolepit na ní pár vystřihovánek z papíru.


A protože zlatá písmenka mi došla, použila jsem na nápis abecedu žlutou, taktéž od PinkFresh. A vyplýtvat samolepková srdce potřebuju, a navíc Drážďany jsou naše srdcovka, ale to už asi víte :)


Na nápis park s geotagem jsem použila žlutou enamelku a písmenka od PinkFresh. Teď už jen dopsat journaling a šup s tím do alba.

To je pro dnešek vše a těším se na přístí týden.

J.



Žádné komentáře:

Okomentovat