středa 9. září 2020

Project life album - 26/2020

 Dnešní článek by se dal uvést písničkou Modrá je dobrá (už je to tak). Opět mi vznikla velmi jednoduchá stránka (rovnou dvakrát). A v hlavní roli je sada papírů Bold Life


 



 Dnešní stránky mají obě krom modrého tónu i bílý základ. Po nalepení jsem je vložila do kapes a šup do alba (vlastně do alb). A proč jsem vlastně zvolila modrý papír? Protože bílé pozadí není bílé, ale modré (můj věčný boj s fotkami a jejich úpravou).

Z květinového papíru sady Bold Life jsem si vystřihla pár kytek a zkoušela si je naskládat na stránku a nějak k nim přidat fotky. Zkoušela jsem zakrýt jimi polovinu stránky a i úhlopříčně. Nebylo to však ono, proto jsem je rozhodila. I tak nejsem ale úplně spokojená, což se někdy stává.



Na nápis jsem použila dvě velikosti jedné abecedy ze sešítku Color Vibe. Potom stačilo přidat několik enamelek. Jak jinak než v modré barvě. Jedny jsem dokonce spotřebovala, ale na e-shopu stále jsou.

Druhá stránka je podobná té první. Opět jsem použila bílý základ, krásné papíry Bold Life, modrou abecedu a enamelky.



Pípír se slovy jsem si roztrhla vejpůl a z jedné strany ho ještě podložila odtrženým modrým pruhem. Stejný papír je i pod fotkami. Potom jsem vše přilepila na základní papír.


Tam už stačilo jen přidat nápis pomocí Color Vibe abecedy, nějaký text a dozdobit různými enamelkami. Dneska tu mám opět stříbrná srdíčka, ale už opravdu naposledy. Další vypoužívané platíčko. Sice se zdá, že teď je dávám všude, což je pravda. Jenže jak tvořím na přeskáčku, tak jsou vlastně rozprostřeny v několika albech.


V této kolekci papírů je na proužku, který se vetšinou odřezává, napsaný citát nebo nějaké motto. Jeden takový proužek jsem použila i na poslední stránce.

Nějak mě teď baví používat (a vypoužívávat) starší zásoby a stále mě drží jednoduché tvoření, které je vhodné na dodělávání restů. A také je to tím, že ač se mi líbí různé shluky ozdob, tak u mě mi to příjde umělé a tolik se mi to nelíbí.

Co teď baví vás? 

Přeji krásné tvoření.

Ajka



2 komentáře:

  1. Stránka s kukadly a květy je super. Krásná práce Aji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo 😊. Ono je to jen pár květů, ale nějak mi i to dalo zabrat, ale snad se mi to povedlo 🙂.

      Vymazat