pátek 2. října 2020

Project Life Week 16/2020

Šestnáctý týden mého Project Life alba 2020 jsem vytvořila z kombinace několika Scrapbook kolekcí. Použila jsem papíry z kolekce Office Hours a zbytek je  ze stejných materiálů jako PL Week 15/2020.  
Vytvářela jsem ho svým klasickým způsobem.... vytiskla fotky, vybrala papíry, ozdoby, které jsem začala různě vrstvit. 


Vzniklo z toho to, že jsem z jednoho z papírů z kolekce kolekce Office Hours vystříhala natisknuté "papírky s washi páskou". Sešívačkou jsem přidala sponky na papír a nalepila na jednotlivé kartičky z již výše zmíněné kolekce Office Hours  a  Storyline Chapters Journaler Project Pad.

Hlavním důvodem byly dvě hustě potištěné kartičky, na kterých by nevynikl text. Přidáním těch vystřižených, jsem si to místo vytvořila. 


Titulní kartička je vytvořena z kolekce papírů Storyline Chapters Journaler Project Pad. Na tu jsem pomocí sešívačky připevnila výsek z nové Covid kolekce Lets Stay Home od Pinkfresh Studio - přímo Lets Stay Home Die-Cuts
Pomocí razítek jsem natiskla označení týdne a dnů na vystřižené etikety z papíru kolekce Office Hours . Razítka s tématem karantény na spodním okraji s "#" jsou také z novinkové kolekce Living the Quarantine


Níže už jsou jen detailnější náhledy kartiček s etiketami z papíru kolekce Office Hours. Na některé z nich jsem použila razítka z COVID kolekce jako na titulní kartičce Stamp Living the Quarantine





Jen malá poznámka k fotce na které jsem u stolu.... během karantény v dubnu 2020, jsem se s pomocí mých rodičů vrhla na roztřídění a digitalizaci rodinných fotografií pořízených v minulém století. Bylo jich několik tisíc, dali jsme to! Úžasný pocit :-)



Krásný víkend,

Charlotta


2 komentáře:

  1. Sada Office hours je univerzální a v každém projektu vypadá dobře. Palec nahoru, Lotko, za roztřídění fotek, to by tě v archivu hned brali.😉

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko palec nahoru za ty roztříděné a digitalizované fotky! A druhý za použití razítek! Už je taky musím vytáhnout.

    OdpovědětVymazat