středa 28. října 2020

Project life album - 30/2020

 Dnešní velkou stránku jsem vytvořila z papírů kolekce My Favorite Story. Vlastně mi stačil jen jeden velký papír 12x12 (a kousek dalšího). Project life stránka je z kartiček Click. Tak jdeme na to ...




Kapsičková stránka má rozvržení typu P - tedy samé kartičky velikosti 4x4. Stejně jako většina sad, ani Click tuto velikost nemá, ale to nevadí, použila jsem jednu malou a několik velkých.

 

Stránku jsem si rozdělila do tří částí, které jsem barevně rozlišila. První kartička je vlastně velikosti 6x4, ale zkrátila jsem ji tak, aby mi zůstal bílý rámeček kolem ní. Zbytek kartičky jsem použila na vedlejší stránku. Abych měla na první kartičce kam napsat text, nalepila jsem na ni ještě bílý pruh (zbytek jiné). Taky se tu objevila hlavní abeceda stránky- žlutá Office Hours. Zlatá abeceda je z notýsku Color Fresh.


 

Na další kartičku jsem si uřízla dva proužky, aby mi ozdobily bílý podklad. Přidala jsem potom jen fotky, chipboardovou samolepku Click a roztomilé srdíčko Sprinkles.


 
 
 Teď trochu přeskočím, protože středové části určila směr malá kartička 4x3. Fotku jsem seřízla tak, aby se do ní krásně vešla. Potom jsem přidala kartonovou ozdobu Click a enamelky.

 

Vzhled malé kartičky jsem se pokusila přenést i na celou kartičku 4x4. No nepovedlo se mi to úplně přesně, ale i tak jsem s výsledkem spokojená. Přes středovou čáru jsem nalepila nápisovou část z jiné kartičky. Potom jsem to vše propojila zlatou šipkou Click. Prostřední textovou kartičku jsem doplnila jen o samolepku Along The Way a písmenka z abeceedy Office Hours.

Asi bych to neměla říkat, ale dolní část se mi líbí nejvíce. Pamatujete si, jak jsem se radovala z vylepení hvězdiček (čb jsou stále skladem)? Tak jsem jich pár našla přilepených na jiných enamelkách...

Ale zpět ke kartičkám Click. Původně jsem chtěla udělat odklápěcí kartičku a jednu fotku tak ukrýt. Zjistila jsem však, že se mi po malém seříznutí vejdou obě dvě vedle sebe, tak proč toho nevyužít. Doplnila jsem to o kartonovou samolepku, mini srdíčka a textovou samolepku. Na textovou kartičku jsem opět použila zbytky té předchozí a proužky doplnila o hvězdy.

 

Poslední karitčka je už jen o hraní. Jedna žlutá kartička pod fotkou, zbytky druhé kartičky po stranách a doplněné o kartonovou ozdobu a opět srdíčka.


A jdeme na velkou stránku. Krom základového papíru jsem použila jeden papír ze sady My Favorite Story. A pár kousků dalšího...


Krásný květinový papír jsem roztrhla skoro úhlopříčně. Ze zbytku (nejpoužívanější slovo tohoto články) jsem utrhla ještě jeden pruh, otočila ho a nalepila pod světlý. Zrovna u tohoto papíru se mi líbí obě strany, prostě zákon schválnosti.

V dolním rohu mi zbyl nevyužitý prostor a nevěděla jsem co s ním a jak poskládat fotky. Nalepené kousku papíru mi moc pomohlo a krásně to rozhodlo i o umístění fotek. Pod každou fotkou je kousek zeleného nebo růžového papíru - střídají se. Celou stránku jsem potom doplnila o načmáraná rámeček a enamelky.


Na závěr jsem doplnila nadpis a pár ozdob z archu Joyful Day a samozřejmě nesmí chybět ani text.


A to je pro dnešek vše. Jsem ráda, že jsem konečně pořádně střihla (trhla) do velkých papírů a postupuji i v nekapsičkových stránkách, které vždy nějak odkládám na potom (kdy to potom nastane, to je záhada).

Přeji krásné tvoření.

Ajka





2 komentáře: