středa 21. října 2020

Project life album - 28/2020

 Je tu středa a s ní opět dvě mé stránky. Stejně jako v minulém příspěvku vám dnes ukáži jednu kapsičkovou a jednu nedělenou stránku.







Začnu stránkou v kapse Sn@p! a kartičkami Snapshots. Už nějaký čas si nechávám tisknout fotky menšího formátu, proto všechny doplňuji kartičkami. Tentokrát mi do oka padly krásné velké kartičky s lístky a od nich se odvíjel výběr těch dalších. Proto jsou na stránce hlavně dvě barvy.

Po nalepení fotek příjde ta nejhorší část, tou je výběr ozdob. Ráda se koukám do svých zásob a kochám se tím, co už mám (snad to tak máte taky). Díky tomu vím, co bych ráda použila. Jelikož jsou první fotky světlé, tak jsem si vybrala starší samolepky Everyday Musings.

K jednomu domečku jsem přidala ještě domeček z novinkových puffy ozdob Let's Stay Home.

Tyto textové kartičky nepotřebují už nic dalšího. Jsou jednoduché a krásné (plus ještě univerzální).

A když jsem měla vyndaný aršík puffy ozdob, tak proč jich na stránce nepoužít více? Nemusí se použít jen na stránky z letošního roku.

A když už jsem byla mezi staršími samolepkami, tak jsem si nalepila ještě pár z kolekce Indigo Hills 2. Co znamená, když mám na stránce něco nového, něco starého a něco modrého? Asi mi chybí něco půjčeného, ale stránku bych stejně nikomu nedala. Jen nevím, zda třešničkou na dortu je krásná bílá abeceda 5th & Monaco nebo enamelky?

Scrapbookovou stránku 8,5x11 jsem si skládala jako kostičky z lega. Postačila mi základní bílá čtvrtka a pruh 4x12 z jednoho papíru kolekce My Favorite Story. Tímhle tempem mi sady vydrží roky...

Jednotlivé barvy jsem si odřízla a poskládala je pod fotky. Když jsem věděla jak velké proužky mi budou stačit (některé jsem zkrátila tak, aby mi vznikly schody), tak jsem si trochu začmárala a udělala jim rámečky. Z maličkých zbytků jsem si udělala malou ozdobu v levém horním rohu.

Na nápis jsem použila krásnou abecedu Picnick In The Park (příště si musím dát pozor, aby mi to nevyšlo jen tak tak).

Po přidání textu jsem mohla začít zdobit. Chtěla jsem si zkusit styl zdobení tón v tónu a tak jsem si vzala puffy samolepky z kolekcí od Pinkfresh Studia - Super COOL a Oficce Hours. Plus jsem přidala ještě pár papírových samolepek Everyday Musings a dokončila to enamelkami.

A jsme na konci. Snad vás stránky v něčem inspirovaly nebo dodaly chuť do lepení svých zážitků a každodenností.

Přeji krásné tvoření.

Ajka






2 komentáře: