pondělí 12. října 2020

Project Life Week 32/2018

A máme tu další týden.

Tentokrát tedy jen jednu stránku. Neboť jsem v tomto týdnu zapomněla fotit a ještě se mi podařilo jednu fotku při přesunu na chalupu ztratit (už vytištěnou). 

Tentokrát jsem sáhla po relativně jedné z posledních kolekcí Becky Higgins a to CLICK. Titulní kartička je ale ze sady Project 52 Rad .

 

 

 

Kapsu jsem si tentokrát zvolila v designu Y. Tím že jsem měla málo fotografií došlo i na výplňové kartičky, a tyhle s větvičkou a kytičkama jsou snad nejhezčí z celé sady.

 

Původně jsem na nápis chtěla použít černou abecedu, ale už nemám doma žádnou, která by měla 3 A. Tak jsem hledala dál a našla tuto třpytivou modrou Picnic in the park. A hle, má ten samý odstín jako PL kartičky CLICK.

 

Stejnou abecedu jsem použila i na titulní kartičce, ale tu holografickou - bílou polovinu. Jež je nemožné vyfotit, jak už psala dřív Ajka. Zkoušela jsem kde co a tohle je asi nejlepší výsledek :)) Doufám, že tam tu tzv. vícesvazkovou interferenci koherentních světelných vlnění, odražených od zobrazovaného objektu aspoň trošku vidíte :)


Pak už jsem si k ruce vzala jen papírové a acetátové výřezy z kolekce CLICK a dozdobila tu a tam pár kartiček.


A tady prosím, v tom rámečku bude jednou ta chybějící ztracená - zatracená fotka. Jen pro představu, bude tam nadšení budoucího prvňáčka s novou aktovkou podle vlastních představ. A jaká že to byla? Černo-žlutá, tak aby se hodila k Batmanskému tričku a jsou na ní ozubená kolečka, takže je všem jasný, že není pro malý kluky, jako třeba ty z obrázkem Tlapkové patroly, Mimoňů či Dinosourů :)) No ještě si s těmi kluky užijem legrace, než nám vyrostou :))

Jinak tedy rámeček a lísteček najdete zde.


Mějte se krásně, nezapomínejte fotit barevný podzim či cokoliv jiného, ať se Vám pak nestane jako mě, že Vám budou chybět fotky a hlavně je neztrácejte! :))

Krásný den!

J.


 



2 komentáře:

  1. Jaru, ta stránka je nádherná a krásně ti to ladí. Nemohla sis zvolit lepší abecedu na tvou stránku, jak tu kterou jsi tak hezky odborné popsala, tak i tu modrou 😍✨. Dokonalé 👏🏻.

    OdpovědětVymazat