pátek 9. října 2020

Project Life Week 17/202

Sedmnáctý týden mého Project Life alba 2020 je tu. Dnes je mnohem více barevný, než je u mě zvykem. Použila jsem krásné papíry ze staré sady Take Me Away, které se dají skvěle kombinovat s novinkovou kolekcí Lets Stay Home od Pinkfresh Studio


Titulní kartička s domečky je vytvořena z papíru z kolekce Take Me Away, Na tu jsem pomocí 3D samolepky připevnila žlutý pruh papíru také z kolekce Take Me AwayPomocí razítek jsem natiskla označení týdne a dnů s rokem roller razítkem. Růžová samolepka s domečky je ze sady samolepek Lets Stay Home Cardstock Stickers


Všechny ostaní kartičky, které se nachází na obou stranách tohoto týdne, jsou vytvořeny se sady papíru z kolekce Take Me Away. Na všechny tyto kartičky jsem pomocí 3D samolepek nalepila papírové výseky ze sady  Lets Stay Home Die-Cuts. K tomu jsem vždy nalepila Phrase (slova) samolepky ze sady samolepek Lets Stay Home Cardstock Stickers





Krásný víkend,

Charlotta



2 komentáře:

  1. Take me Away, krásná kolekce a krásné stránky! Mě už z celé sady zbyl jen ten domečkový papír, ještě jsem nenašla odvahu do něj střihnout :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, jak se ty dve uplne odlisne kolekce k sobe hodi!

    OdpovědětVymazat