pondělí 5. října 2020

PL stránky z návštěvy Krtkova světa


Hezký den, po delší době jsem do velkého alba přidala dvě klasické PL stránky - tentokrát jsou jen z jednoho dne, kdy jsem s dětmi vyrazila do pražského Krtkova světa, což je takové menší a méně přeplněné Mirákulum. Použila jsem PL kapsu designu A od Becky Higgins a jako základ sadu Storyline chapter od Heidy Swapp.

 

 

Na titulní kapsičku jsem použila papír z této sady. Kromě papírů jsou zde papírové samolepky, průhledné samolepky a také samolepící visačky. Stránky jsem tvořila na chatě a bohužel jsem si zapomněla doma desky s razítky a tak jsem při tvorbě názvu musela trošku improvizovat. Nejprve jsem si tužkou předepsala písmenka, ta jsme pak vystříhala a obtáhla tenkým gelovým perem.... Pak už jsem jen doplnila tečkou z enamelky a pár nálepkami ze sady Storyline chapters.

 

Mapka areálu má trošku netradiční tvar, který se mi nevešel ani do jedné kapsy nebo do dvou vedle sebe, tak jsem jí rozdělila na dvě části, jednu o velikosti 3x4, aby se dala nalepit na malou kapsu. Obě části jsem  nalepila na přehnutou bílou čtvrtku a vytvořila tak otevírací kapsičku 3x4, kterou jsem pak ještě doplnila puffy nápisem Love z kolekce Joyful Day od Pinkfresh studio.

 

Některé z kartiček jsem dozdobila samolepkovými květinami ze sady. Ty, které byly papírové jsem nalepila jako spodní vrstvu a průhledné samolepící květiny jsme nalepila na čtvrtku, vystříhala a pomocí 3D čtverečků navrstvila, aby byla ozdoba plastická. Tuto kartičku jsem ještě doplnila puffy nápisem ze starší sady Just a little lovely od Pinkfresh studio.

 

A takhle vypadá celá první strana. Papírové samolepky jsou také ze sady Storyline chapter, obsahuje jich opravdu hodně.

 


Na druhou stranu jsem vybrala ze sady Storyline chapter papíry a ozdoby do červena, oranžova a žluta. 

V sadě byly pod sebou nalepené samolepky s názvy dní a vypadalo to moc pěkně a tak jsem tento styl uspořádání nápisů využila na jedné z 3x4 kartiček. Nápis středa jsem zvýraznila, aby značil, že jsme v Ktkově světě byli ve středu :-)


A takhle vypadá celá druhá strana.

 

Mějte se hezky a brzy zase "napočtenou".

Kája




1 komentář: