středa 14. října 2020

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2020 / week 14

Krásné středeční ráno :) Dnes vám ukážu náš týden s číslem 14, ukážu novou kolekci LET'S STAY HOME a podělím se o jeden tip.





Na tuto kolekci jsem se moc těšila. Líbí se mi, že ačkoliv je hodně barevná, je tak nějak zároveň i minimalistická a to já můžu 😎. Kolekce obsahuje mnoho ozdob a moje nejoblíbenější jsou opět ty puffíky 🥰 Z kolekce jsem nalepila jak PL stránku tak také jeden layout, který je hned vedle stránky a i tématem se mi hodil.


Nerada to přiznávám, ale video se mi tentokrát moc nepovedlo 🤦‍♀️ Nepohlídala jsem si místo na kartě a tak se mi konec, kdy jsem už konečně zdobila, nenahrál. Nicméně ve videu novou kolekci rozbaluji a tak si ji můžeš podrobně prohlédnout 😊 Z kolekce jsem si vzala vše - papíry 12x12, samolepky, puffy, papírové ozdoby i visačky a kapsičky. Jelikož v kolekcích od PINK FRESH nejsou kartičky, vytvářím si je z papírů a také z obalů od puffy ozdob nebo velkých samolepek. Ty totiž většinou na sobě mívají pekný vzorek. Jak už je mým zvykem, nezdobím nějak moc a vystačila jsem si s ozdobami z kolekce. Pro označení týdne jsem použila pěnovou abecedu z kolekce PINK ME UP od PINK PAISLEE. Tyhle jejich abecedy zbožňuji. Jsou tak akorát malé aby se daly použít i do PLka 🥰.






Jak jsem psala v úvodu, k PL stránce jsem slepila i jeden layout a tady právě přichází ten tip. Už jsem ho lehce nakousla, ale nevyhazujte podkladové kartony z balení ozdob. Já jsem si z nich nařezala kartičky do PLka a úvodní stránky k papírům jsem udělala podklad pro layout! Ne nadarmo má scrapbooking v názvu "scrap" = zbytek, odstřižek, atd. Využít se dá opravdu každý kousek! ✂


Jednou už jsem podobný layout dělala z kolekce SUPER COOL. Tam byl přímo takový papír a jen jsem ho doplnila o pár ozdob. Myslím si, že občas není na škodu "recyklovat" hotové stránky. Tady jsem začala od základu. Na pomoc jsem si vzala kruhové raznice a všechny kulaté ozdoby z kolekce + moje milované enamelky. Z papírů jsem si vycvakala různě velká kolečka. U takových "bordýlků" platí pravidlo, že byste měli začít od nějvětších ozdob. Je to pak opravdu jednodušší. A pak už jen lepíte a lepíte až do těch nejmenších ozdob. Fotky jsem si podlepila 3D pěnovými čtverečky, abych dodala efekt. Těmi jsem podlepila u pár ozdob. Poté jsem už jen přidala papírovou ozdobu srdíček a kartičku pro napsání jurnalingu. 




A tady už je slibované video s prohlídkou nové kolekce LET'S STAY HOME a procesu lepení.


Tak ahoj zase za měsíc! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat