pondělí 19. října 2020

Letní výlet ke Karlštejnu a kolekce Click

Hezký den,

dnes pro Vás mám pro mě trochu netypickou dvoustranu z hledání pokladu poblíž hradu Karlštejn. A proč netypickou? Je totiž hrozně málo barevná a málo zdobená.....tento styl se mi poslední dobou začíná líbit čím dál víc. 


Základem je kapsa typu A od Becky Higgins a také její skvělá kolekce Click, kterou mám doma už docela dlouho, ale stále na ní nepřišla řada.

 

Do titulní kapsičky jsem kromě 6x4  kartičky využila také kartonové samolepící ozdoby, které ke kolekci Click také patří. Nápis Karlštejn jsem vytvořila pomocí samolepící Color Vibe od Simple stories a  nakonec jsem ještě s pomocí Hazelwood rotačního razítka natiskla datum, kdy jsme na výletě byli.

 

Dlouho jsem přemýšlela o tom, že bych chtěla zkusit tisk textu z počítače přímo na kartičky, ale jednak jsem se bála že mi to nepůjde a jednak jsem asi byla líná trošku se tomu věnovat, takže jsme to nikdy nezkusila. Až dnes jsem se k tomu konečně odhodlala a z výsledku jsem nadšená. Je pravda, že prvním pár pokusům padlo za obět několik Click kartiček, ale pak už jsem věděla jak na to a šlo to celkem dobře.

 



 

Na další zdobení jsem využila kartonové samolepky a také sadu výřezů (papírových a acetátových) z kolekce Click.

Tato kolekce je hodně universální a jsem ráda, že jsem se konečně rozhodla jí použít.

Hezký den a brzy " napočtenou"

Kája


 



















2 komentáře:

  1. Teda Kájo, opravdu smekám 😲👏🏻😍. Stránky jsou moc krásné, i když na tebe je tam málo barev (jak píšeš). Rozstříhat velkou fotku jsem si ještě netroufla a tisk textu přímo na kartičky? Krásné to k nim ladí a ty s lístky jsou dokonalé 😍 👏🏻.

    OdpovědětVymazat
  2. Aji děkuji, takový krásný komentář ❤️

    OdpovědětVymazat