pátek 25. června 2021

Project Life Week 15/2021

Neustále mě nepřestane udivovat, kolik rozdílných stránek lze vytvořit z jedné kolekce Project Life kartiček. V tomto roce mám konkrétně na mysli Project Life kartičky ze sady Stories By The Year od Ali Edwards. 

V podstatě dělám velmi jednoduché a rychle zpracované stránky. Nechci a ani nemám čas dělat dvojstranu, kde vždy zachycuji týden našeho života, několik hodin. 

Vlastně nejsem ochotna tomu obětovat ani jednu celou hodinu. Ne že, by mě to nebavilo, to jo a moc, když už jedu dvanáctý rok Project Life alb, ale to raději budu dělat další týdny nebo jiná alba. Hraní s papírem a ozdobami mě prostě baví. Je to pro mě relax... :-)

Titulní kartičku jsem vytvořila z výřezu bílé scrapbook čtvrtky o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem  nalepila vystřižený nápis "this week" z Project Life kartičky ze sady Stories By The YearNa vystřižený nápis jsem natiskla datumy pomocí roller razítka. 

Žluté proužky papíru jsou vyrobené ze zbytku z titulní PL kartičky - součást nadpisu "this week". Vše jsem pak doplnila o mini enamelková srdíčka ze sady Shine On Puffy Stickers


Element, který v tomto týdnu spojuje jednotliv fotky jsou vlastnoručně vyrobené etikety. Žluté a bílé jsou ze zbytku z titulní PL kartičky - součást nadpisu "this week", který jsem uřízla na proužky. Ty jsem doplnila o mini enamelková srdíčka ze sady Shine On Puffy Stickers


Kartičky s nápisem "LOVE THIS" mám moc ráda a je dobře, že jich je v  sadě Stories By The Year od Ali Edwards, více. Tentokrát jsem ji doplnila o  enamelkové srdíčko ze sady Shine On Puffy Stickers


Tuto duhovou kartičku "LOVING" jsem doplnila  o proužek žlutého papíru ze zbytku z titulní PL kartičky - součást nadpisu "this week", na který jsem roller razítkem natiskla nadpis "GOOD TIMES" a doplnila o mini enamelkové srdíčko ze sady Shine On Puffy Stickers


Enamelková srdíčka ze sady Shine On Puffy Stickers jsem nalepila i na srdíčkovou kartičku a po vyfocení doplnila všude texty.



Krásný víkend,

Charlotta


1 komentář: